Anotace: Věnováno tetě a všem ostatním, kteří se opět učí létat...
Taky mám občas zlámaná křídla... a pak přichází šance druhá, desátá, stá... Lidský kruh ptačích pokusů... :-)
11.08.2007 08:58:00 | Levandule
Co způsobilo tuhle změnu v psaní? Ano, byla jen na krátký okamžik, ale aspoň vidíš, že i ty nejtvrdší rockery dokáže srazit na kolena úplná hovadina. A je to tak. Za celý svůj dosavadní život jsem si z ničeho nic nedělala, vypsala se z toho a bylo to...ale teď to nějak nešlo. příběh je napsaný dítětem, jménem Andrea. To ona se nikdy nevyrovná s tím, že už nenastoupí na vedoucí úlohu a dala mi to vědět. proto holka z mraků, Jsem mrak, déš´t i to slunce uvnitř, ale ta holka, co z něj vystoupila byla andrea. A už se vpršela a snad zmizela.
14.08.2006 17:58:00 | Aaliyan
Tak promiň já myslela, že to nesnášíš. Jsi mi taky řekl, že nerad píšeš dopisy a pak jsi mi napsal...tak já nevím, každopádně moc moc moc děkuju za komentáře...budu se snažit "nerušivě psát"(pokud to bude v mých silách), kdyžtak pls napiš, co tě rušilo...:)papap:)
01.08.2006 21:37:00 | Hejky
Já vim, že nesnášíš psaní komentářů, ale bez nich bychom se nemohli vyvíjet..nechceš mi taky něco písnout??pls..:)
01.08.2006 09:42:00 | Hejky
Je to krásný, ale kdybych nevěděla pro koho to píšeš asi bych to nepochopila. (Je dost možný, že je to tím, že jsem tak nechápavá, ale stejně). Jinak se mi to hrozně líbí...(ostatně jako vždycky)...:)
01.08.2006 09:35:00 | Hejky
těžko něco napsat, když všechna slova sis vzal už Ty .... :)
ale je jako vždy moc krásná a ... taková .... upřímná..?
snad.. zase má malá slovní zásoba, které na tuhle kouzelnost prostě nemá :)
20.07.2006 09:09:00 | Zamilovaná do nezamilované doby