Aalyien: děkuji Ti! Ale nemusíš závidět, časem potkáš někoho kdo o Tebe bude stát, proto jaká jsi ! uvidíš! Hodně štěstí.
08.09.2006 22:13:00 | Jajja
Závidím ti. Jednak o lásce takhle psát neumím, jednak mi to nejde a jednak to prostě neumím. Nedokážu o lásce takhle psát, většinou se jen ptám, kde tu lásku mám?
07.09.2006 17:48:00 | Aaliyan
Právě proto, že Tě znám, jsem ráda, že mi píšeš takové komentáře, pak si uvědomuji chyby. Ale děkuji, víš, že já a ty mé zpovědi,... no vždyť víš:-)
02.09.2006 18:04:00 | Jajja
Jako obvykle (a už jsem ti to psal) u věcí, co vím že jsou dle skutečnosti a vidím v nich čirou zpověď, jaká se u tohohle nedá přehlédnout, nehodnotím. Po tom jde taky o to, že znám autorku a její příběh a nechci se tim nechat v žádnym případě ovlivnit. Ale jsem tu od toho, abych hodnotil nápad, zpracování, myšlenku... fantazii autora. Tohle je psaní skutečnosti, o které stejně už dost vím. Proto nedám dobré hodnocení. Proč nedám špatné? Líbí se mi to. Líbí se mi to dost a to z jednoduchýho důvodu. Že je z toho láska cítit. Přetejká city. Ale proto nemůžu dát dobré hodnocení. Znáš mě, i já si občas napíšu podobný věci, ale taky asi dobře víš, že píšu i o dost rozdílnejch věcech. Spravedlnost, víra, přátelství, válka, arogance... Vše se snažím mít s myšlenkou a nějakým poselstvím. A to jsou věci, které mě dokáží oslovit a ať se mi povídky tohohle stylu líbí sebevíc, nikdy mě tolik neosloví a neznamenají pro mě víc než ty s určitou situací, nad kterou bych se mohl skutečně zamyslet. Promiň, Jájo jestli to vyznělo dost tvrdě ale jak řikam, znáš mě, doufam, že mě chápeš.
02.09.2006 18:01:00 | Darkspace
libilo se mi to...jak vim,tak je to podle pravdy. A preju Ti,aby si byla dale tak stastna jako si ted.
02.09.2006 13:54:00 | bxXxr