Anotace: Běžte ven a naslouchejte ničivosti svých kroků. Není právě teď nejlepší čas zapomenout a začít znovu?
Ahojky Daviku..
Krásně si vystihl určité pocity.. a myslím, že to nebude hlavně první sníh.
Maminky jsou velice nepochopitelné osoby, které my musíme z pravidla chápat... :)
Než jsem šla do nemocnice, bylo všechno jiné, než teď.
Pořád jsme se hádaly a podobně, ale nerada bych to na literu znovu rozebírala... myslím, že jsem se s tím tady naotravovala až moc. :)
Pak nám oběma došlo, že to všechno nebylo jen tak pro nic za nic. Obě jsme se trápily, ale teď jsme, alespon myslím, obě šťastné..
A jestli jsem povídku pochopila tak, jak byla myšlena, pak tuším co teď cítíš...
Zkus necítit.. nadechnout se toho sněhu, i kdyby nebyl... Máš přeci svou fantazii.. tam se můžeš schovat kdykoli budeš chtít.. a kdyby hvězdy náhodou nesvítily... pak stačí, aby sis přál.. a nějaká se určitě rozsvítí.. třeba jen jedna.. a bude pro tebe svítit tak strašně moc.......... jak si to zasloužíš...
Mám Tě moc ráda, sluníčko.. budu ti držet pěstičky, aby ti třeba ta hvězdička jednou vklesla do náruče.... a hladila tě svými cípy :)
Krásný Nový rok, Mám Tě ráda.... :)
01.01.2007 17:30:00 | Zamilovaná do nezamilované doby
Tak to už bývá, že dospělost stojící za vrátky má stále silnější vliv na ostrost pohledu a vnímání a že jejími věrnými průvodci je také nostalgie a smutek a že vnímavého nepovrchního člověka nutí k přemýšlení třeba i nad pravdivostí slov ujišťujících o lásce. Máš pravdu, na lásku nemá nikdo být sám, taková láska se stává břemenem, které člověku brání žít plnohodnotný život...ale já tam vidím, Davidem neviděnou, dívčí tvář za sklem okna a je docela možné, že právě ona se mu stane hledanou hvězdou, zářící na oponou mraků zatažené obloze...přála bych to tomu posmutnělému chlapci z tvojí povídky. (:-))
30.12.2006 15:50:00 | Mara*
Je to krásný a smutný.....a ta čepička tam všechno báječně vyrovnává....:-)
29.12.2006 13:01:00 | Hejky