.
..taková malá dětská oslava.
nízké plastové stoly a židličky aby ta drobotina dosáhla a nožičky se nehoupaly ve vzduchu.
..všude velké množství barevných tácků a kelímků, na každé větvi balónky a dokonce pár lampiónů
dětský křik se odráží od stěn domu
a kolem pobíhají veselí psi..
stolky se prohýbají pod tíhou misek,
naládovaných po okraj přesolenými potravinovými doplňky.. ale komu z těch malých, rozcuchaných by to vadilo, když mají v plánu se nevědomky předávkovat kofeinem o čemž svědčí hromádka prázdných plastových lahví..
..pozoruji to z dálky s úplně jiným množstvím energie než ta havěť, přemýšlím o peřinách a pár hodinách klidu a taky trochu o tom jaké by to bylo, dojít si pro misku mandlí..jedna ze psů se mi uvelebí na klíně a hypnotizuje o sto sedm
..zívám..
přeci jen sledování dokumentu o želvách až téměř do svítání, není z kategorie rozumných činností, kor když člověk ráno brzo vstává
..zívám..
pesa mě stále hypnotizuje a vrtí divoce ocáskem
má nožičky jako pružinky a co chvíli se asi odrazí, ale kam poletí nevím.
Mareček strčil do Klárky a ta upadla na kočárek, ale všichni se tomu smějí.. pár vylitých kelímků,posypaný trávník směsí oříšků a tyčinek
..zívám..
a přišla její chvíle, zrovna když mé čelisti dokončovaly nejvyšší amplitudu, pohnula hlavou lehce dopředu a vylízla mi dutinu ústní tak poctivě až mi mandle zacinkaly dva falešné tóny..
..nepřeju nikomu a nechci ani náznakem uvažovat o tom co kde předtím koštovala, ale málem jsem se obrátil naruby...
..dostávali jste někdy z pusy jehličí? zkuste !! :-D
ALTERNATIVNÍ KONEC
zjistila, že se mnou nic nebude a tak ladným skokem opustila můj klín a zamířila zjistit jaká tajemství se skrývají nad úrovní desek stolů..zaujala jí miska plná mandlí a tak rychle a nenápadně olízla vršek, možná se i trochu zabořila, ale sůl není to nejlepší takže konzumaci vzápětí vzdala..jen ještě oklepat jazyk a za ostatními čtyřnohými..
"dětííí, ke stolu!!" zavolala některá z maminek, ale to už jsem usínal a neviděl které z rozcuchaných to odneslo....
Jedna ze psů se mi uvelebí na klíně a hypnotizuje o sto sedm
...zívám...
No Tobě to povídkaření vyloženě jde! :)
19.02.2014 18:46:27 | Elisa K.
dneska jsem byl bruslit a skočil 540´..pesa koukala a štěkala :))
19.02.2014 18:49:24 | poeta
No to bych asi koukala taky ;))
19.02.2014 18:52:15 | Elisa K.
a štěkala bys ?
19.02.2014 18:54:08 | poeta
To asi né :))
19.02.2014 18:56:30 | Elisa K.
tak aspoň fotku, no :)
19.02.2014 18:57:37 | poeta
Já bych jen koukala... A srkala horkou čokoládu... A zase koukala...
19.02.2014 18:59:35 | Elisa K.
já mám v termosce čaj a taky srkám..a na helmě samolepku s krávou :)
19.02.2014 19:00:31 | poeta
Myslíš tou, co si troufá na jemnost? Nebo jinou? :))
19.02.2014 19:01:48 | Elisa K.
myslím že byla u matyldy(ňákej tvaroh), někdo mi jí tam nalepil ..
a ještě chameleona..
19.02.2014 19:03:18 | poeta
Teda.. To tvé zívání není úplně nejlepší na probuzení z ospalého rána, ti řeknu..:D
19.02.2014 06:45:02 | Sýkorka07
dokument o želvách se opravdu nehodí...zato o zívání...to je jiná...vědci tvrdí že je to nedostatkem kyslíku...ale jak vidno je to nedostatkem mandlí...
18.02.2014 23:53:08 | enigman
Některé dokumenty by si zasloužily drobné opravy..
Navrhnu Saturnina jestli by do toho nešel..
19.02.2014 09:37:53 | poeta
ježiš já bych si dala mandle... :-)tak to mě napadlo asi jako první, pak jsem se obrátila naruby taky, páč tento oliz až vliz znám také... a pak jsem se jen zasnila, já ty malý děti a to kolem pozoruju ráda, nepletu se jim do toho, snad jedině ve chvíli, kdyby někdo z nich měl v ruce nůž a slabšího pod sebou :-)
krásně jsi navnadil a píšeš zajímavě, vtipně... jak by řekla má kamarádka, tedy ona to říká k jídlu, že je to blaho do huby, tak tohle je blaho do duše :-)
18.02.2014 22:42:21 | zelená víla
Kdybys mě viděla jak se tu pýchou dmu ;-)
Moc děkuju za tvá slova i když se chvále vyhýbám
Dnes mi moc sedla, ale jsou to věci které píše život a vždy záleží na tom jak se to uchopí.
Mě se tohle stává dost často ale ne vždy tak hloubkové, spíš dostávám tečku do čela když se obouvám, ale je z pravé psí lásky a to nelze přehlížet, protože když ne člověk..pes vždycky..
Díky vílečko ;-)
18.02.2014 22:59:26 | poeta
chvála je potřeba, ta je motor, daleko větší než někoho sejmout... myslím všeobecně... ale tohle u psaní není potřeba, já čtu citem a pocitem, ne hlavou a kalkulem...
já si na ty tvoje holky vzpomenu, vždy když mířím na cvičák, chodím totiž taky s jedním a to je ďábel, zachytí se za mojí mladší za krk, ta běží, on nadzvedne nohy a ona ho nese, říkám mu klíště :)ale chechtám se tomu neskutečně...
18.02.2014 23:06:19 | zelená víla
Teď tu na ně koukám a malá se zakouslavvelký do krku a velká jí pečlivě myje uši a oči a vůbec se o ní stará a ta malá sviňa do ní hryže..nádhera ;-)
18.02.2014 23:09:03 | poeta
jojo, to znám a u mě ta stará ty olizy dutiny ústní dělá té mladší, a to je brrr...
my jsme jak ti důchodci na lavičce a tady tomu holoubkovi nadrobíme, podívej sousede, jak je pěknej, barevnej a jak on ti kouká na nás, vidíš to :-))) - to ale myslím mile, ne nějak zle...
18.02.2014 23:13:10 | zelená víla
Víš jak se těším na důchod:-D? Mega
Budu bruslit, lézt na stromy prostě pohoda a ještě draka pouštět to se těším nejvíc..;-)
Ale nejdřív je musím vzít na manikůru..dva centimetry drápů už dělají rýhy do dlažby :-D
18.02.2014 23:17:18 | poeta
až mě uvidíš na lavičce zastav se, budu mít kolem sebe zlaťáky a vůbec zvěř :-) a budu si s nimi povídat, někdy to mám raději než s lidmi :-)
a taky ti nějakej ten chleba dám, ne že na mě z toho stromu spadneš :)
18.02.2014 23:21:06 | zelená víla
Tak tady čtu, že máš často taky o zábavu postaráno. Soucítím s tebou táto poeto. I když při čtení jsem se nehorázně smála, tak promiň. Zdraví tě ta, co se narodila za Hitlera a určitě chodila do hitlerjugend. Alespoň to tvrdí moji chlapečci tak to musí být pravda, jo a taky pamatuju mamuty a určitě znám i toho šmejda, co zabil Ötziho. No prostě jsem už taková potrhlá vykopávka. :oD
18.02.2014 14:50:14 | Tichá meluzína
Ale heleďmese, všechna ta časová období mám též za sebou a tak mě mrzí že jsme se zřejmě jen těsně, troufám si říct o prsa, minuli.
Ale to nevadí..
Jestli si tohle někdo dovolí říkat veřejně tak pásek a schovat na tři dny klíče od knihovny.
A velké díky za soucit a pochopení :-D
18.02.2014 14:53:29 | poeta
Když nám ta páskovaná nějak nejde. Výbuch smíchu je vždycky rychlejší, no a po něm vytáhnout pásek, to už nějak ztrácí smysl. Nejhorším trestem u nás je sobota bez počítače (to je jediný den v týdnu kdy mají povoleno) a zákaz Kinder vajíček. No, ale na dlouho už to asi stačit nebude. :O)
18.02.2014 15:20:37 | Tichá meluzína
A dyť já vím..kdo by to mlátil když je s nima taková legrace..a u nás jsou jen kšandy
A ten zákaz soboty taky funguje.
18.02.2014 15:53:37 | poeta
Víš co se mi líbí? Mám ráda ten starý film NEBE A DUDY s Jindřichem Plachtou a Jaroslavem Marvanem. Jsou tam dva malí kluci, dvojčata a pěkně vykutálená. Když je Jindra Plachta, coby jejich strýc, trestá, vždycky se nejdřív ujistí, že mají v kaťatech nacpanou čepici a když je vyplácí, tak jen symbolicky a ještě trochu pofidérně počítá. "Jedna, to se dělá? A pět. Tak běž a už to nedělej." :O)
18.02.2014 16:08:06 | Tichá meluzína
A co teprve pan výpravčí v "páni kluci" :-D
18.02.2014 16:12:38 | poeta
TELEPATIE! Na toho jsem vzpomněla hned po odeslání předešlého komentáře. Ááááu! Áááu! Áááu! :oD
18.02.2014 16:18:34 | Tichá meluzína
Až do teď jsem byl z té telepatie v kómatu ale už začínám vidět černobíle :-D
18.02.2014 20:35:54 | poeta
No nejsi ty pes? Ti taky vidí jen černobíle. Baf, haf, blaf. :O)
19.02.2014 01:27:59 | Tichá meluzína
Těžko říct..nožku nezvedám ;-)
19.02.2014 09:39:33 | poeta
To může být jen dokonalým výcvikem.:oD Neee. Jasně, že nejsi pes. Jsi básník a kamarád, a hezky se z tebou povídá. Moment, trošku se musím protáhnout. A dozadu, a dopředu, a zatnout drápky a vyšponovat ocásek. Jo už je to ono. Tak zase někdy poeto. MŇAUU! Teda ahoooj. :O)
19.02.2014 14:51:18 | Tichá meluzína
se směju až mi zraje ibišek na okně :))
ty nejsi kočka, leda tak lvice
19.02.2014 14:57:57 | poeta
UUUÁÁÁÁÁ!!!! EHM! EHM! EHM! Ne tak sorry, tohle mi fakt nejde. Přece jenom radši MŇAU MŇAU. Toliko to nevyčerpává hlasivky obroušené čtením před spaním. A pak, zkus lvici protáhnout dírou v plotě. To si teda fakt nedám vzít. To se tak krásně zdrhá, když člov-ééé-kočku zrovna honí pes. Jen se prosmýkne a ten moula zůstane trčet za plotem. Teda promiň to nebylo na tebe. :O)
19.02.2014 15:24:58 | Tichá meluzína
znám jich pár těch lvic a řeknu ti že ten zvuk nevychází z hlasivek ale z břucha
ale buď si kočkou, klidně...proč ne
stále plná miska kravské laktózy
žádné syrové maso..
19.02.2014 15:41:10 | poeta
Si nikdy neviděl kočku na lovu? Myši, hraboši, rejsci, drobní ptáčci, malý králíček nebo rybka, vše stoprocentně bio a za syrova i s t-no nebudu ti kazit představu ani chuť. A laktóza? Prsky, prsky, prsky! Mám alergii. Takže bez mléka prosím. :O)
19.02.2014 15:47:06 | Tichá meluzína
se omluvuju že jsem tě pasoval na kočku domácí panelákovou..samosebou biomause je dobrá bašta :)
vzhůru na lov :)
19.02.2014 16:07:37 | poeta