Anotace: Takový ten první "romantický" víkendík, kdy je člověk natěšen,čím ho ten druhý potěší.Dnes si už ani nedokážu jinou romantiku představit.Ale tenkrát??
Šestadvacet let mě naučilo očekávat vždy co nejméně, abych předešla případnému zklamání. :D
30.06.2014 16:07:39 | Hesiona-Essylt
Gratulace! Já nevím, že já si nedokážu takhle pěkně zorganizovat život :-)
30.06.2014 14:51:39 | Pamína
Ahoj Pamino díky za přečtení. Gratulace už také není na místě. Taky si neumím zorganizovat život, bud v klidu. Víš jak se to říká, nic netrvá věčně, ani láska k jedný slečně :) :) život je pes a zkouší nás někdy opravdu dost, ale jen někoho, zřejmě ty nejsilnější. Nesmíme nic vzdávat a jít dál hlavně s humorem a s nadhledem :). Jinak jsem Jana, publikovala jsem tady už jednou pod nickem Jabau, ale pak jsem si hrála s nastavením barev až mi někde zmizela ta důležitá kolonka k uložení. Takže mám profil nový. Hezký den a nevěš hlavu, tohle je jen povídka. Bejvávalo.....:) :)
30.06.2014 15:02:57 | Lubau
Z Tvých textů čiší určitá síla, nepochybuju o tom, že si umíš poradit a brát život s humorem. Nedávno jsem zrovna někde četla, že život je pes a tudíž žít je psina :-) Tak ať se Ti to daří, krásné léto, Jani!
30.06.2014 15:06:39 | Pamína
To víš jsem silná osobnost :) :) Taky se se mnou život nemazlí, ale to psaní mi hodně pomáhá, je to taková moje terapie.Nakonec člověk dojde k tomu, že kdyby vše bylo jednoduchý, tak by to zřejmě nebylo ono.Když se jeden den něco "neděje" tak si přijdu nemocně.Pořád věřím, že bude jednou líp. Mé okolí si klepe na čelo, říkají, že jsem cvok, že tomu ještě věřím,ale věřit by člověk měl.A hlavně nic nevzdávat.Taky ti přeju hezké léto, i když to tak tedy nevypadá moc. Měj se hezky. :)
30.06.2014 15:13:59 | Lubau