Žárlivost je svině - úvod

Žárlivost je svině - úvod

Anotace: Když žárlíš, rozhodně nepij. Jinak uděláš blbce sám ze sebe.

Jednou jsem viděla jedno video, jednoho chlápka. Mluvil v něm o žárlivosti. Žárlivec je prý ten, který si osobu tak moc přivlastní, že se o ní nechce s nikým dělit. Jenže to se nemá. Osobu vlastnit nejde. Je to špatné a ničí to vztah. Když žárlíš, něco je špatně. A u mě bylo něco špatně.

Věděla jsem, že jsem nebyla jeho první holka v posteli. Nicméně on byl můj první kluk, takže nic takového, co jsem cítila já, cítit nemohl. Pořád jsem na to musela myslet. Někdo tu byl přede mnou. Někdo, o kom nechtěl mluvit. A to mě znepokojovalo ještě víc. Byla starší a měla kluka. S tím mým jenom spala. To bylo všechno, co jsem o ní věděla.
Hlavou se mi pořád honily ty stejné otázky a myšlenky. Co když byla v posteli lepší než já? Jasně že byla, byla zkušenější. A kluci nikdy nezapomenou na první holku, se kterou spali. Co když byla hezčí než já? Rozumnější a vyspělejší? Jasně že byla, mě je dvacet a jí bylo 25. A pak jsem se zachovala tak, jak jsem nikdy neměla. Prohledala jsem mu věci.

Když člověk žárlí, dovede si představit věci a situace, které se zřejmě nikdy nestanou a ani nestaly. Je prostě paranoidní. Věří tomu, že najde nějaký důkaz. Já hledala důkaz toho, že to mezi ním a tou holkou ještě neskončilo. Bála jsem se toho, že něco najdu. A já našla. Našla jsem její fotografie a dopisy, které mu poslala dřív, když to spolu ještě táhli. Nechal si to. Nechal si to v pokoji, kde jsme spolu spali. Nechal si to v šuplíku, nad kterým mi dal svojí poličku. Jakmile najdete nějaký takový důkaz, jste na nejbližší cestě si zničit vztah.
Já začala dělat scény. Od té doby mi stačila jenom trocha alkoholu a začala jsem na něj být nepříjemná. Alkohol vaše emoce udělá milionkrát silnější, než doopravdy jsou a vy se pak chováte jako blbec. Jako já. Ničila jsem to, i když mi s největší pravděpodobností nevěrný vůbec nebyl. Bylo to pryč, nechal si jenom ty fotografie.
Jednoho večera mu přišla z práva. Od ní. Psali si. Psali si často. A já začala být nesnesitelná. Nenáviděla jsem tu holku. Nenáviděla jsem sebe za to, co dělám. A jestli máte chuť slyšet celý příběh, tak tady ho máte. (Pokračování příště.)
Autor Lucienne, 10.11.2015
Přečteno 294x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí