Anotace: Toto jsem zažil po revoluci v Polsku, kde jsem viděl otřesné zcény, a to skoro v každé druhé ulici:-(
Připomněl jsi mi zážitek, kdy jsem byl s kamarádem začátkem 90. let v Itálii a přistoupila k němu podobná žena s novinami přehozenými přes jednu ruku a druhou nataženou k žebrání. Tenkrát se nosily hodně ledvinky a mně ty noviny asi připadaly nějaké divné, či co, tak jsem si všiml, jak pod nimi druhou rukou zajela k té kamarádově ledvince a rychlým pohybem ji otevřela. Stačil jsem ještě na něj zařvat, on sebou cukl a když uviděl, co se děje, bez rozmýšlení jí vrazil takovou facku, až kus odletěla. Tak zlodějka tenkrát dostala naštěstí něco jiného, než na co měla zálusk, a my byli o jednu zkušenost s kapsářskými praktikami bohatší a do budoucna i chytřejší ;-)
25.02.2016 16:47:51 | Amonasr
Na každou svini se vaří voda, ale to s těma dětma, to mě tenkrát dost šokovalo.Jo, a pokud chceš mít z kámošem zase podobný zááážitek, nemusíš ani tak daleko, stačí se projet Vodičkovou v tranvaji:-).Jo, teď mě tak napadlo, do ledvinky doporučuji dát past na krysy, určitě se tam vejde:-))
25.02.2016 17:57:25 | Jeněcovevzduchukrásného
hmmm...to bude bolet...pamatuju, jak jsem jako kluk pastí na krysy zlomil cihlu vejpůl, když jsem ji na past opatrně pustil...
25.02.2016 18:12:18 | Robin Marnolli
Od takových mechanizmů raději pryč.Jsou i jiné humální lapače myšek:-), ale na tyhle krysy, který se ještě touhle zlodějinou chvástají, to není zas až tak špatný:-)
25.02.2016 18:50:17 | Jeněcovevzduchukrásného
Teď už toho máme u nás taky dost, ale tenkrát jsme to ještě nějak neznali. Od té doby už ale dokážu v tlačenici kapsáře vcelku dobře rozeznat - a když se jim podívám do očí, vědí, že u mě jim pšenka nepokvete... ;-) Ale připomněl jsi mi ještě kamarádku, která kdysi při vystupování z tramvaje pomohla staršímu muži s náhlou zdravotní indispozicí a pak zjistila, že jí chybí peněženka se všemi doklady a kartami. Nejhorší je, že cynismus těchto lidí dokáže parazitovat i na dobrosrdečnosti těch lepších z nás... :-/
25.02.2016 18:07:08 | Amonasr
Jo,jo, musíme si počkat na lepší bytí, jistě příjde, no, vlastně už je na cestě již od našeho zrození:-)
25.02.2016 18:54:01 | Jeněcovevzduchukrásného