Anotace: Život přináší nádherné příběhy, tedy hlavně z pohledu pozorovatele.
Život přináší nádherné příběhy, tedy hlavně z pohledu pozorovatele. Přímý účastník se však mnohdy nebaví nebo až po čase.
Měl jsem kolegyni Jarku, velmi sympatickou a na svou velmi štíhlou postavu s hrudníkem dobře vybaveným. V té době jí bylo 19 let a nošení podprsenky jí nic neříkalo. Navíc nosila lehkou hedvábnou košili s knoflíky, které byly evidentně určeny pro menší dírky.
Jednoho dne v parném létě a po ranní směně se rozhodla, že se zajede vykoupat do Podolí. Ten nápad mělo asi více lidí, protože tramvaj byla přeplněná a na Jarku zbylo místo pouze na schodu u dveří. Držela se tedy madel a těšila se na chladnou koupel. Bohužel ale brzy přišla zatáčka a odstředivá síla dopomohla k tomu, že pod její, byť malou váhou se dveře otevřeli. Jejím štěstím bylo, že se pevně držela madel dveří, přesto její hrudník byl vyklenut mimo tramvaj a knoflíčky podstoupily nelítostný souboj s obsahem košile. Duchapřítomný spolucestující jí zachytil za límec košile, což pro Jarku byla dobrá zpráva, ale ne pro knoflíčky, které souboj prohrály a obsah košile uvolnily pro zraky kolem jdoucích a kolem jedoucích řidičů.
Držel jsem je v rukách kdysi,
tak vím, o čem se zde mluví,
proto vznikly tyto spisy,
za vzpomínku jistě stojí.
:-), díky Franto za veselé ráno, i když jak píšeš veselé pro okolí a ne pro tu dotyčnou postiženou :-)! A za vzpomínku jistě STojí :-)!
19.06.2017 06:41:32 | Fany
Když to vyprávěla, tak už byla v pohodě. Dokonce nám i předváděla jak se to stalo i s vyklenutím hrudi a rekonstrukce vyšla na 100 %. :-)
19.06.2017 15:44:22 | banan