Nechtělo se mi tam, ale byl jsem vybrán do programu, a jelikož se nedá vše ovlivnit, tak jsem to akceptoval i pro to, že další výběr by byl až další rok.
Začalo to důkladnou lékařskou prohlídkou, která trvala několik měsíců. Spoustu různých testů, více méně příjemných a na různých místech republiky. I na psychiku to bylo docela náročné, ale vydržel jsem. Konečně byl určený termín a nastal čas k nástupu. Na místo určení jsem byl odvezen s plnou výbavou. Byl jsem uložen na speciální lůžko a tím započala moje cesta za zdravím v nemocničním zařízení trvající měsíc.
Překonal jsem rakoviny!
Čím to jenom asi bude?
Teď kráčím za novými činy,
ať do rakve co nejmíň zbude.
doSTal si mě Franto!!! :-)) je velmi těžké napsat krátkou povídku (vyžaduje to stejné úsilí jako začít psát román) gde každé slovo navíc kazí celý příběh aby v ní byly zastoupeny fšechny prvky od napětí zajímavého prostředí (fakt myslela že hlavní hrdina letí na měsíc) skvěle jsi obsadil jednoho větší množství postav by odvádělo pozornost od tématu napsal jsi ji s citem vtipem :-)) a vyváženě s vypointovaným koncem mistrovské dílo!!! OOO***))) s dovolením si ukládám ať Tvoje cesta je dlouhá vyšperkovaná takovými skvoSTy OOO***)))
25.09.2017 10:28:39 | Iva Husárková