Moje anabáze se sushi začala docela nenápadně. Pracoval jsem ve firmě, která měla ve svém sortimentu základní suroviny na výrobu této pochoutky. Manželka mě zaúkoloval a abych nakoupil, uvařil, uhňácal, umotal a ochutnal. V tomto sledu jsem se do toho pustil, ale neodhadl množství, takže na stole bylo cca 1000 kousků. Kam s tím? Sníst se nám povedlo asi 30 kousků. V té době jsem ještě dělal pro kladenské hokejisty, a jelikož v NHL byla výluka, tak v kabině se pohybovaly hvězdy jako Jágr, Tomáš Kaberle, Franta Kaberle a další. Sushi jsem tedy po zápase donesl do kabiny a stačilo 10 minut a bylo vymeteno. To jsem opravdu nečekal. Přišel ke mně Jarda a říká: „Ty vole, s tím by ses mohl živit“, no a do týdne jsem měl firmu. I když Jardu zrovna rád nemám, tak tady platí, každý člověk pro nás má nějakou informaci. Důležité jí zachytit a využít. A něco umět je vždy dobré. Potom je dobré mít ještě ty správné kontakty, aby se nabyté znalosti dali zhodnotit na správném místě. Naučil jsem se dobře vařit a hodně dobře jsem se naučil japonskou specialitu sushi. I díky tomu, že jsem měl japonského lektora, jehož cesta do Čech je sama o sobě velmi zajímavý příběh. Bylo to v době, kdy byl v Praze pouze jeden sushi bar, tak jsem měl cestu hodně otevřenou. Jako obchodní zástupce jedné velké firmy prodávající potraviny jsem měl spoustu kontaktů na velké hotely v Praze a v jednom z nich jsem dostal nabídku, která se nedala odmítnout. Několikrát jsem připravoval sushi pro dva tisíce lidí na akcích Tý Tý a Miss ČR. Pracovně to byl masakr, ale poznal jsem tam hodně lidí včetně Missek, které chodily degustovat a jejich róby toho moc nezakrývaly.
Při výběru různých druhů,
k předklonu těla dochází,
při tom ovšem z dekoltů,
dvé poupátek vychází.
:):):) u sushi jsem naprostý analfabet:) předpokládám, že se k němu pije víno...snad jsem se nesekla. Foto je moc krásné. Och...dvé kůzlátek jsem ve svém zrcadle drahně neviděla, a už neuvidím...ach ta gravitace...**ST**
(přeji brzké uzdravení:)
05.02.2018 14:28:10 | Anděl
To mi povídej. Přitažlivost zemská je hrozná. Ponožky raději než kravatu. A k sushi je nejlepší saké.
05.02.2018 19:02:56 | banan
Nojo - saké. Že mne to netrklo! Ostatně - jak chutná? Saké?
06.02.2018 06:41:10 | Anděl
Co saké, ale co takové jmelí? :-)
06.02.2018 07:46:03 | banan
Jmelí????? neuťuknul ses? možná jenom jednou poživatelné...
06.02.2018 12:10:32 | Anděl
Neuťuknul. To je z Cimrmanů replika na zapomínání. :-) Saké chutná dobře. Mám rád všechny rýžové produkty.
06.02.2018 14:05:21 | banan
Aha:) Cimrmana mám ráda, ale nenacházím stále čas, abych viděla všechny hry...dceři jsem koupila štítky na židle s nápisem: Zde možná seděl Jára Cimrman. Mají je v kuchyni na židlích....:)
07.02.2018 07:13:57 | Anděl
Takové cedulky jsou po celé republice. Ve Znojmě na náměstí je tahle.
Je docela možné, že tudy 7.8. v 11 hodin dopoledne někdy okolo roku 1900 prošel Jára Cimrman, český velikán, vědec a světoběžník
Cimrmany mám moc rád a pouštím si je často.
07.02.2018 08:20:22 | banan
jééé Franto radóóóst OOO***))) vážně si vzpomínám že tahle cedulka nás rozesmála zdraví Tě Znojmo a taky Andělku :-))
07.02.2018 08:25:31 | Iva Husárková
suši roluj z pravých uší
lalůčky je vždycky vzruší
přidej růži z Jericha
ale ať moc nepíchá... :)
05.02.2018 13:32:30 | Philogyny1
Měla jsem to potěšení slyšet tento příběh live, psaná forma mu vůbec neubrala na zajímavosti a obdivu směrem k tobě.:-)
05.02.2018 13:05:41 | Dreamy
tak a je to tady už jsem to asi psala ale musím znova "pic kozu do vazu" vražedná kombinace sushi jsem nikdy nejedla spíš bych brala blbouny ale růže je velmi krásná :-))
05.02.2018 12:57:47 | Iva Husárková
Připravím ti takové sushi, že na blbouny ani nevzpomeneš.
05.02.2018 19:08:35 | banan
páni hurá!!! je to pro mě čest Franto moc děkuji a těším se OOO***)))
10.02.2018 05:03:58 | Iva Husárková