Po objeviteli

Po objeviteli

Anotace: Po zásluze

Známí jedinci
Výhodou objevitelů a průkopníků různých vědních oborů je to, že po těchto bývají tyto jevy pojmenovány.
Po známém Brněnském rodákovi nadzvuková rychlost Mach.
Po Wattovy jednotka výkonu.
Máme tu Stupně Celsia i Fanhraita.
Je tu Tesla, Ohm, Pascal, Kelvin,
Ampére, Kandela, Hertz, Newton, Joul, Volta, Farad, Bell - decibel, Dobson, Galilei, Gauss, Currie, Rømer, Röntgen,

A střih máme tu známé jedince dnešní doby.
Nejznámějším kouzelníkem je jistě David Copperfield. Dokázal nechat zmizet sochu Svobody, prošel Čínskou zdí.
I my máme takového profesionála.
Při kupónové privatizaci za pomoci Ježka, Dyby, Koženého nechal zmizet naše námořní loďstvo, nerostné suroviny, průmysl vojenský, těžařský, strojírenský, textilní, obuvnický.
Bohužel na rozdíl od Copprfielda neumí věci vrátit zpět.
Dokonce umí amnestovat všechny ty, co si během jeho dlouhého působení nakradli a měli být souzeni.
Během mezinárodní schůzky nechá za přítomnosti kamer mizet propisku.
Myslím, že na jeho počest by měl být pojmenován státní krach financí.
Jeden Klaus.
Pak tu máme mistrini ministryni ve zpěvu při oslavách jejího působení v armádě. Jeden Parkán by mohla být jednotka předřaženého nákupu v miliardách.
Rychlým nesledovatelným padákům by mohl být přiřazen Kalouskovník.
A jak se někde jebe tunel musí to být Bémovník.
Další umělec v oboru mizení je Tošovský. Ten rozprodal téměř veškeré zlato z vlastnictví státu v době jeho nejnižší ceny.
Takže jednotka ekonomického debilismu IQ slípky by mohl zastupovat jeden Tošen.
Nejde zapomenout na zaměstnance dráhy vynálezce křišťálové čistoty.
A tak míra korupce by mohl být jeden Grosovník či Ratovník
Těžko komu určit prvenství.
Máme tu i signalistu a tím je Fialovník.
Jednotka likvidace pošt Rakušanovník kdy jeden je třista poboček.
Ministr nespravedlnosti a marného čekání na spravedlivý proces by byl Blažkovník.
Jednotkou ostudy odborů pak Středulka.
Jednotka nenávisti by byl jeden Němcová.
Jednotka závisti a sledovaček elektroměrů by byl Bartoš.
O záchranu textilního průmyslu se stará Pekarová, takže ne jako knihovnice Němcová (ta co nekrade rohlíky a nezneužívá auto) typařka, čipařka a nově Tchajwanka.
Jednotka nepoživatelných potravin by byl Babišovec.
Jak salám, tak pečivo.
Jednotkou marné víry je Jurečka.
Míra pracovitosti, slušnosti a odevzdanosti lidu by byl Vlaso řepo starosto multicaristo Novotný
Nechci zapomenou na Hudiniho disertačni práci a to by mohl být Bendovník.
Abych to shrnul máme dost odborníků, ale v některých oborech jsou takto zcela výjimeční jedinci, kteří by si zasloužili po zásluze odměnit.
Kloníme se k Francouzkému modelu meče a gilotiny.
Nakonec i defenestrace by nebyla špatná.
Ale protože žijeme v demokratické svobodné zemi, pojmenujme alespoň děje a věc, jako čestné uznání jejich zásluh a pracovitosti.
Ať víme s kým máme tu čest.
Autor umělec2, 07.04.2023
Přečteno 117x
Tipy 2
Poslední tipující: Fialový metal
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí