Stíny minulosti -Kapitola 5: Setkání s novinářem

Stíny minulosti -Kapitola 5: Setkání s novinářem

Následující den se Markéta a Pavel vydali do Prahy, kde se měli setkat s novinářem, který mohl jejich příběh zveřejnit. Pavel ho kontaktoval předem a dohodli se na schůzce v malé kavárně na Starém Městě. Novinář, kterého nazývali Tomáš, byl zkušený investigativní novinář, který měl reputaci odvážného a poctivého profesionála.

Když dorazili na místo, Tomáš už čekal. Byl to muž v polovině čtyřicítky s pronikavýma očima a tichým, ale rozhodným vystupováním. Pavel mu předal dokumenty a vysvětlil celou situaci.

Tomáš pečlivě prošel dokumenty a jeho výraz se měnil od překvapení přes zamyšlení až po odhodlání. "Tohle je obrovské," řekl nakonec. "Pokud jsou tyto informace pravdivé, může to otřást základy mnoha mocných lidí."

"Právě proto je musíme zveřejnit," řekl Pavel. "Musíme zajistit, že pravda vyjde najevo."

Tomáš přikývl. "Budu na tom pracovat. Ale musíte být připraveni na to, že to může mít následky. Ti lidé, o kterých se zde mluví, se nezastaví před ničím, aby se chránili."

Markéta věděla, že jejich životy se navždy změní. Ale také věděla, že to, co dělají, je správné. "Jsme připraveni," řekla rozhodně.

Autor malget, 11.06.2024
Přečteno 30x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I Prahu tam máš, dobrý.

11.06.2024 18:13:26 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí