Stíny minulosti - Kapitola 7: Kruh se uzavírá

Stíny minulosti - Kapitola 7: Kruh se uzavírá

Pavel a Markéta strávili několik dní ve stínu, čekající na Tomášovy zprávy. Tomáš pracoval rychle a neúnavně, ale nebezpečí, že budou odhaleni, bylo stále přítomné. Pavel se neustále díval přes rameno, zatímco Markéta si uvědomovala, že se ocitla v situaci, o které nikdy nesnila.

Jednoho rána zazvonil telefon. Tomášův hlas zněl napjatě, ale odhodlaně. "Mám vše, co potřebuji. Zítra to vyjde v novinách. Musíme se sejít dnes večer, abychom se ujistili, že jste v bezpečí."

Setkali se ve staré opuštěné továrně na okraji města. Bylo to místo, které Tomáš vybral kvůli jeho odlehlosti. Když dorazili, čekal tam na ně s kufříkem plným důkazů a plánem, jak zveřejnit informace, aniž by ohrozili sebe nebo své blízké.

Tomáš jim ukázal detailní plán na zveřejnění článku a bezpečnostní opatření, která přijal. "Musíme být připraveni na to, že jakmile to vyjde, budete v nebezpečí. Ale mám kontakty, které vám mohou pomoct."

Pavel přikývl. "Uděláme, co je třeba. Jen se ujistěte, že pravda vyjde najevo."

Když opouštěli továrnu, Pavel cítil směsici úlevy a napětí. Věděl, že jejich boj ještě není u konce, ale také věděl, že udělali důležitý krok.

Autor malget, 13.06.2024
Přečteno 54x
Tipy 3
Poslední tipující: Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí