óó muži, muži

óó muži, muži

Anotace: V půl druhé v noci mě vzbudily petardy

V půl druhé v noci mě vzbudily petardy. (jak Petr vyráběl zesilovač.)
Moje drahá polovička si v obchodě pro kutily zakoupila stavebnici (za 500!) na výrobu zesilovače a neprodleně se pustila do jeho výroby. Já konala své, asi o půlnoci jsem se rozhodla, že už mám vše hotovo a ač mužíček by se rád pochlubil hotovým zesilovačem, necháme to na ráno. Šla jsem spát. Asi v půl druhé v noci mě vzbudily petardy. Nechápavě rozespale (jak se jmenuju a kde to jsem), jsem vylezla z pelechu a šla se podívat, co se to k sakru... v kuchyni u kamen stál můj muž a tiše nadával, sypaje nějaké kousky do otevřených kamen.. Podíval se na mě a říká: -nějak se to nepovedlo ... a já na to, -co to je za rány? -No ty zbylé součástky vyhazuju... Nikdy jsem netušila, že nějaké "diody a kondíky" jsou vlastně potencionílní pyrotechnika. Nakonec jsme se pro klid duše usnesli, že tam určitě nějaké součástky chyběly nebo přebývaly nebo byly vůbec nějaké vadné...
Autor renales, 01.05.2007
Přečteno 401x
Tipy 3
Poslední tipující: Frr, Petrlesna
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ad:tvá profilová fotografie!

Podle fyziologických výzkumů tato ruka patří mimozemské formě napodobeniny člověka. Toto ideální zakončení paže používají na naší planetě pouze mechaničtí roboti. Díky nahrazení malíčku druhým funkčním palcem se výkon paže zvyšuje o 50% a stabilita chůze po rukou také o 50%. Pokud jsou takto vybaveny obě paže, celkový manuální výkon této osoby stoupne o 100%!
Vezmeme-li v potaz, že nohy disponují podobným systémem, jde vlastně o lidskou chobotnici, která má čtyři dokonalá mechanická zakončení a jelikož nemusí vůbec řešit funkční rozdíly je o 200% adaptabilnější a výkonější, než bežný člověk. Tak tohle my tu nestrpíme! Ještě dnes píši na Úřad vlády a budu žádat podrobné prošetření a případné vyhoštění z naší milované republiky.

03.02.2018 20:32:58 | Petrlesna

Můj kamarád si koupil puzzle dvou zemských polokoulí s historickými mapami. 2000 dílků! Když to asi po měsíci dal dohromady, zjistil že mu 2 dílky chybí .Téměř uprostřed obrazu. Buď tam nebyly, nebo mu je sežral pes, ale možná jen upadly na zem a vysála mu je při jednom z úklidů manželína. Byl na mrtvici a několik dnů se opíjel. Nakonec pečlivě vystřihl chybějící vzory z krabice od bot, vlepil a dokreslil. Z dálky to ani nepoznáte. Život je sviňa.

17.05.2017 09:21:49 | Koblížek

to chce popsat podrobněji :)

11.09.2017 21:40:25 | renales

Krása - tak to je taky na povídku :)

22.06.2017 18:34:27 | renales

:o)) Chytit se toho autor se solidním rodokmenem ... snad.

22.06.2017 18:51:10 | Koblížek

Jů, to je sranda:). Můj tatík si koupil v OBI míchačku, sestavil jí, ale přebyla mu pružina. Od té doby míchačka vždycky chvíli pracuje, ale po pár otáčkách si to rozmyslí a svůj obsah vyklopí ven... Holt, chybí jí ta pružina.

10.07.2007 13:36:00 | Neferehathor

...živě jsem si to představila...ještěže ta stavebnice byla jenom za 500,-Kč...a nakonec i docela levná pyrotechnika... :-)))

19.05.2007 23:22:00 | Lota

Jó návody, to jsou kolikrát takové příběhy které nečtu. Snad jen nový otvirák na láhve vína sem četl. Už proto že stál 1.800, ná nekupoval jsem ho, dostal od švagra.
Nenech se odradit, jen piš.

16.05.2007 12:11:00 | stryc

Vtipné!

14.05.2007 20:02:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí