Velký lup

Velký lup

"Ruce vzhůru!" vyštěknul Kamil a vytáhl revolver. Po krátké době se mu se svými komplici povedlo svázat osazenstvo auta, které vezlo peníze, a nacpat si bankovky do svých tlumoků. Pak ke svému autu, sundat maskovací kukly, změnit poznávací značku a jeli do Prahy na letiště. Peníze nacpali do bitcoinového automatu, podělili se o výsledek a mašírovali k letadlům, s aplikací peněženky v chytrých telefonech, která jim v cizině měla zajistit bezstarostný život. Kamil jakožto šéf bandy zvolil New York, ostatní letěli každý jinam.

***

"A ještě jednou dokola! Chlast, to je moje!" zakřičel Kamil, o měsíc později, následně se otočil ke své placené společnici " A vidíš, ještě jsem to nezkusil dělat s dvěma ženskejma zaráz, Crystal, pozvi támhle svoji kamarádku k nám..."

***

Kamil poposedl na nemocničním pokoji psychiatrické kliniky, s kruhy pod očima: "Byl jsem jako utrženej ze řetězu, Bruci. Žádostivosti není nikdy dost, chce stále víc. Tak jsem se v tom rybníku plném medu luxusu začal topit. Spálil jsem se, teď to vím. Chtěl jsem všechno, vyčerpal se a teď jsem tu kvůli závislosti na chlastu a drogách."

Spolupacient Bruce si odkašlal: "Já zase ztratil poslední šanci na nějaký ty prachy, tak jsem si zkoušel podřezat žíly. Podívej se, tys měl všechno, já neměl nic a nakonec jsme oba skončili tady. Nevíš, co se po nás vlastně chce?"

"Na to budeme muset přijít sami, zdá se," vzdechnul Kamil, "Co myslíš, Bruci, dokáže člověk snést tíhu svojí vlastní svobody?"
Autor danielsoft, 12.08.2024
Přečteno 43x
Tipy 7
Poslední tipující: Lighter, cappuccinogirl, Marten, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí