Smrt houmlesáka!

Smrt houmlesáka!

Anotace: Drabble povídka na zadaná slova: podvraťák*bolístka*vyčichlej*hrotit* neuvěřitelně.

  Podvečerní soumrak se přikradl jak podvraťák a vítr se neuvěřitelně ztišil. Houmlesák Fráňa ležel na lavičce, balík Metra pod hlavou a vzpomínal na družku Máňu, která se uchlastala k smrti. Nepotrpěl si na pěstování bolístek, ale s touhle se ještě nevyrovnal! Bez toho andílka s ďáblem v těle je život nějak vyčichlej...

No, nebude to nijak hrotit!
"Pánbu dal, pánbu vzal!"
Přitáhl si celtu až k bradě a začal snít...
Na kraji lesoparku se tiše mihl stín.
"Máňo, miláčku!"
   Postava se k němu sklonila jako v polibku, ale ústa mířila níž...
"To je třetí zakouslej houmlesák..." povzdychl si strážmistr Koudelka...

Autor Kozoroh 1, 13.10.2024
Přečteno 38x
Tipy 12
Poslední tipující: Rafinka, enigman, Ž.l.u.ť.á.k., šuměnka, cappuccinogirl, Alala, mkinka
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

a olízl se...

14.10.2024 19:55:02 | enigman

líbí

Ale kdeže! Verzi s upírem v uniformě jsem sice taky zvažoval, ale to by bylo na delší povídání. S Máňou to má větší spád a osloví to i majitelky něžných duší!;)

16.10.2024 14:37:13 | Kozoroh 1

líbí

Myslím si, že jsi celkem zdatný básník, tak bych chápal, kdyby ses toho zhostil poeticky. Nemám pro Drabble formu moc pochopení, ale u básně je to snad ještě docela výzva, u prózy v tom nevidím zbla kouzla:-)

14.10.2024 18:43:51 | Ž.l.u.ť.á.k.

líbí

Díky za uznání, žlutý muži! Pro mne jsou výzvou obě formy drabble a psaní na zadání mne láká. Je pravdou, že jako veršotepec mám větší gryf a zpravidla se mi podaří napsat to jako zpěvný text na určitou melodii, která mne vede a pomáhá při vybavování vhodných slov a veršů i se trefit do té stovky slov, i zde jsem měl pět veršovánek na psí témata, ale povídkou jsem tak trochu suploval Black mana, specialistu na horory. On teď párkrát pauzíroval, další ctitel fantasy, fisus, tam píše jen prózou.
O upírech sice taky někdo psal, ale ne přímo s touhle pointou. Tady mi próza umožnila vyjadřovat se víc obrazně. Ve verších jsem to zkoušel taky, ale nebylo to tentokrát prostě ono! A já ten víkend byl většinu času mimo domov. ;-)

16.10.2024 17:13:26 | Kozoroh 1

líbí

hmm - povídka na zadaná slova!
to ti teda pěkně kolotá

mini - napětí a příběh života
a otevřený konec - chci to znova :)

14.10.2024 16:06:33 | šuměnka

líbí

Nemám tu asi tohle dílko, které je holdem krasopaní, tak aspoň odkaz tam, kde vznikla i ta minipovídka...
https://www.piste-povidky.cz/dilo/193612

16.10.2024 18:28:39 | Kozoroh 1

líbí

Šuměnka chválí moje dílko,
znamení její vládne teď,
na mne volaly "Šumidýlko!"
dívky, když z oblaků jsem slét...;-)

Nevím proč jsem si myslel, že patříš do znamení Vah, které nám právě vládnou a že zítra oslavíš lovecký úplněk.https://www.svetmineralu.cz/magazin/kalendar-uplnku-pro-rok-2024/
A také mezinárodní den pro odstranění chudoby.(Kéž by odstranil i chudobu ducha

16.10.2024 18:13:09 | Kozoroh 1

líbí

Tak tohle je hodně dobrý:-)
Ten konec... no teda, úplná smeč životu!

Takhle tě příliš neznám, ale zatra, líbí se mi to:-)*

PS: jseš skvělej, já mám pocit, že bych na tyhle slova nesvedla nic... ale třeba si zkusím, jen tak cičně, v mý domácí psavý tělocvičně:-)

13.10.2024 21:49:21 | cappuccinogirl

líbí

Je tu další drabble, kávěnko! Slova opět vypečená a už jsem hodil jeden kousek pod zadání. https://www.piste-povidky.cz/autorske-dilo/203228

30.10.2024 18:23:39 | Kozoroh 1

líbí

Zkus, cappu! To dáš! :-D
Nu, já občas i povídku dávám, když mi to sedne a je vhodný nápad! A před drabblením jsem psal padesátky. :-)
Já jsem tentokrát vkládal nadvakrát. Napřed tohle plus dva kousky ve verších a v neděli tři veršované. A to jsem měl ještě jeden kousek ve verších, ale tam mi chybělo jedno to slovo, tuším hrotit, i když jinak to byla hezká píseň. To jsem šoupnul jen pod vyhodnocení. Vyhrála Evička!
Jiřík stihl asi 3 kousky samostatně, samé pesimisticky laděné! Já touhle povídkou suploval BLACKA, který se jako mistr hororu už nezúčastňuje...;-)

14.10.2024 03:54:07 | Kozoroh 1

líbí

Jo jo, třetí ;)
Pobavila :))

13.10.2024 21:13:51 | Alala

líbí

Tak to jsem rád, děvče! Možná přidám i některý z těch dalších pěti kousků, byly ve verších a daly se zpívat! ;-)

14.10.2024 04:04:17 | Kozoroh 1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí