Konec posledního upíra v Čechách...

Konec posledního upíra v Čechách...

Život se občas parádně zašmodrchá, pomyslel si policejní lékař, doktor Jiří Mráček, když zapaloval svíčku v halloweenské dýni na hrobě svého kamaráda Tondy, posledního upíra v Čechách.

   Při pomyšlení, že už si s ním tenhle hustej týpek nikdy nepřijde zahrát na pitevnu "Červená bere", na něj padla depka.

   Byl osamělý starý mládenec, který nikoho neměl, miloval malování a vyřezávání halloweenských dýní i různé karetní a stolní hry.

   Upír Tonda býval jeho jediný parťák za dlouhých osamělých večerů. Popíjeli spolu na pitevně krvavě rudé víno, Tonda pil i tvrdý alkohol. 

   Kopak by tušil, že ho, trdlo jedno, odrovná právě plechovka STAROBRNA! 

Autor Kozoroh 1, 05.11.2024
Přečteno 28x
Tipy 7
Poslední tipující: enigman, cappuccinogirl, zase já, mkinka, lilamorka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

upír co má hrob? s tím na mě nechoď...ani se starobrnem to jen se drbem...

06.11.2024 23:48:12 | enigman

líbí

Skvělý dílko, jak mám ráda tvý básně, tak i tohle tvý psaní si vyloženě užívám:-)*

05.11.2024 19:06:10 | cappuccinogirl

líbí

Tak to jsem rád! Teď jsem měl pět kousků, ale z tohohle mobilu mi teď nejde zkopírovat sem odkaz. Mám tu VPS... Měl jsem 3 básničky, tohle a jednoho hybrida. Vyhrál Jiřík (fisus), ten byl teď hodně aktivní a měl najednou v 1.vložení 7 drabblí, co na sebe navazovala dějem. A pak vložil ještě 2x. Já měl 2 v sobotu a 3 v neděli. Vždy najednou, nebul jsem moc doma.
Tak si užívej! Možná, sem ještě něco dám, ale nejlíp je jít na pp, tam je vše. ;-)

05.11.2024 22:19:52 | Kozoroh 1

líbí

Starobrno odrovná každého...za svůj dlouhý život milovníka piva jsem zatím pil hodně piv. Některá byla fakt hnusná (Ožujsko), některá odporná (nějaké divné pivo z Číny, co mi přivezl kámoš z cest), některé se dalo pít jen smíchané s tvrdým (již neexistující Šumavský samosek), ale jen Starobrno se nedá pít vůbec :D

05.11.2024 08:02:20 | zase já

líbí

Divné pivo z Číny? To mohl být nějaký Lobkovitz! On ty své vrácené pivovary kníže Číňanům před pár lety prodal! ;-)
Já kdysi dávno ochutnal v Blavě v nějakém bufetu Zlatého bažanta, teplej a hnusnej. A na vojně Bráník na nádraží, když jsem se vracel z ÚVN ve Střešovicích do Lešan. A něco v Brně na nádraží jsem taky pil, možná to Starobrno... :-)

05.11.2024 22:11:11 | Kozoroh 1

líbí

To by zbouralo i největšího tvrďáka. :)
Pobavilo velice.

05.11.2024 06:26:31 | lilamorka

líbí

To je dobře! Vítej na literu i na mé stránce. A třeba nakoukni i na jinou. Já jsem spíš veršotepec, ale na jiném portálu jsme zrovna měli den drabble. To může být povídka či báseň právě na 100 slov a na zadání, tentokrát to bylo 5 vypečených povinných slov. Dal jsem tam 5 kousků, z toho tuhle 1 povídku. :-)

05.11.2024 22:04:28 | Kozoroh 1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel