Anotace: Jen takový pokus o cosi asi nejspíš smutného, ale jako obvykle - za komentáře jsem neskonale vděčen a ani případný tip neurazí :-)
Vzpomínám si na ty časy, na ty časy, kdy jsem měl pro co žít, kdy každá buňka mého mizerného já hořela touhou a vášní. Kdy jsem byl plný víry v sebe sama i v budoucnost, kdy jsem byl s ní. Ano, poté přišly jiné; a v každé další jsem hledal ztracenou dokonalost, harmonii, alespoň zrnko minulosti. Tu chvíli, když vezmete svého milovaného do náruče a jednoduše víte, že v ten daný jedinečný okamžik do sebe vše zapadá a za nic na světě se nechcete pustit.
Jenže jak plyne čas, Ty v mých vzpomínkách pozvolna bledneš; a to mě k smrti děsí. Znáš ten svíravý, dusivý pocit? Když Ti srdce buší, div nevyskočí z těla a ty si jen přitáhneš kolena k hrudi a obejmeš se pažemi a doufáš, že se nějakým způsobem udržíš pohromadě a nezbudou z tebe jen střípky rozsypané po podlaze? Proto teď kráčím světem sám, prázdný a znavený odraz s nicotnou jiskřičkou naděje, která přes to přese všechno, a možná právě tomu navzdory, nikdy zcela nevyhasne…
je to pravdivý..ale náhodou, někdy je dobrý když vzpomínky blednou..stává se mi že právě vzpomínky mi nedovolují jít dál od minulosti k budoucnosti..
09.04.2013 16:04:25 | Jiná
Díky za komentář, ono je to občas takové komplikované a obvykle i hořkosladké...
10.04.2013 10:26:45 | Dorimant
já vždycky přemýšlím, jestli to tak maj všichni lidi, nebo jen ti, co o tom píšou.
13.11.2012 15:00:44 | ewon
No já myslím, že snad každý to někdy zažil a jestli ne, tak asi žil nějak špatně (a tu femme fatale, či její mužský protějšek, nikdy nepotkal) nebo měl nevysvětlitelnou kliku a vyšlo mu to hned z první... Šťastný to člověk :-)
13.11.2012 15:19:42 | Dorimant