Šance

Šance

Anotace: Dnem i nocí přemýšlím nad tím, abych byl pro tebe dokonalý. Snažím se vylepšovat v...

Dnem i nocí přemýšlím nad tím, abych byl pro tebe dokonalý. Snažím se vylepšovat v malých i velkých chybách, které ti na mně vadí. Tak moc tě chci milovat celým srdce… a stále k tobě cítím spoustu citů a miluji tě. Ty to víš a chci ti to jakkoliv dokázat i říct. Jsi pro mě vítr, který mě chladí, jsi slunce, které mě zahřívá, když mi je zima.
Dej mi šanci, ti ukázat a i dokázat, jak umím milovat někoho, koho opravdu miluji upřímně. Miluji tebe, je to tak, tak obrovská touha k tobě mě táhne, ani nevím, jak a čím. Chci dostat šanci ukázat, jak mi lidé s pravým srdcem umíme milovat. Těm pravým nikdo nechce dát šanci, ptáme se proč… ti špatní je dostávají stále, ale jen situaci využijí a jdou dál, vůbec nemají potuchy o slovu láska, věrnost, upřímnost, oddanost atd.
Život je krásný, když v něm nejsi sám. A sám nikdy nejsi, když máš komu věřit, tito lidé jsou tobě totiž nejblíž. V životě nevěř tomu, kdo tě zklame, ale nezklam toho, kdo ti věří!
Autor Eddy, 13.08.2012
Přečteno 563x
Tipy 1
Poslední tipující: Wor
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A co pravopis, mladej? :)

13.08.2012 21:49:00 | nepřihlášený komentátor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí