Anotace: ...
a mě v tom světě alibi baví setkávání s dětmi... tam jsem pro ně a oni to vědí, umí toho i patřičně využívat, jak mi kdosi řekl, ale houby, oni tuhle vlastnost ještě nemají, oni prostě chtějí zájem až do morku kostí a umí si o něj říct... dnes jsme jen tak blbli venku, tety seděly a koukaly do mobilů a já si je užívala, opravdu užívala, vařili jsme lektvary z kytek a učili se, že něco je jen jako... pochopily to záhy, jen jednou se dusily sedmikráskou, hned nato pochopily, že jen jako... :-)) a když jsem jednu snědla a byla úplně v pohodě, zbaštily ji taky... zpívali jsme, dívali se do nebe, protože tam lítají golala - letadla... usmívali se, uku teto, dej mi uku a já ty své dvě dala a ráda... tety mi sdělily, že si ze mě dělají otroka, usmála jsem se, nene, oni mi jen ukazují, jak mít radost... a já si v duchu počítala, jak je to dlouho, co jim zaschlo razítko na titulu Mgr. se speciální pedagogikou... a pak mi to došlo!!!! ono mít alibi ve jménu otroků je snadné, dívat se do telefonu taktéž... ale být s dětmi tady a teď je nepohodlné... alibi je lepší... a po mně ta dospělá slova stékají jako po zmrzlině šlehačka a ty letadla mají vážně lepší zvuk :-)))
12.05.2017 22:49:34 | zelená víla
...máš recht...když vidím ty upnuté oči do mobilů, tak mě přijde, že závodíme s technologiemi na něž nestačíme a jen si to nechceme přiznat...
14.05.2017 11:30:15 | Jort
plastelína už povýšila na inteligentní, černá je magnetická a žlutozelená svítí ve tmě, můj syn si rád hraje... :)
10.05.2017 17:33:08 | Philogyny1
...všechno začíná být inteligentní...jen člověk pokulhává...:)
11.05.2017 11:12:01 | Jort