Anotace: život píše romány
Ahoj, četl jsem včera večer, jen jsem byl už unavný na to nějak reagovat. Vzal jsem si tedy kousek víc času a dnes se ještě vrátil zpět. Znovu to pročíst a máš dar psát to tak, že člověka (nebo aspoň mě teda) do toho vtáhneš a takový malý příběh prožije s Tebou.. Rád Tě čtu...
Někdo tu psal o tom že by měl nějaký plán... A proč by nemohl ??? Přiznám s jednou ... moc se mi líbila jedna slečna a taky jsem nevěděl jak na to. Použil jsem stejnou věc jako kamarád a taky se vyptával. Ale přímo tý slečny, byla to původně kamarádka. Něco mi radila a vůbec netušil , že mluvím celou dobu o ní... Doufal jsem že mi sama tak trochu poradí, co by na ni platilo. A nakonec to i dopadlo dobře, myslím že se mi to povedlo... Takže kdoví co mají lidi za úmysly a plány :-)
28.03.2014 11:40:04 | Madanik
Rudé rty, zelená košile, bílý úsměv... rudá růže. A co fáro?
Tak mne napadá, že zářivé bílé úsměvy mají ti jenž se obecně vystavují kameře a snaží se být zářiví, ale jsou spíše nepřirození.
Ovšem to nic nemění na tom, že bys měla vydat povídkový sborník;)
27.03.2014 09:08:28 | Lilien
Jaj, Lilien, tak to jem asi špatně popsala, nebo jsi mě Ty špatně pochopila? Onen muž je velmi přirozený, kamarádský. Jak to nazvat? Je to gentleman každým coulem a v jeho společnosti jsem si přišla jako v nějakém hollywoodském filmu. Kéž ten film bude pokračovat :)
27.03.2014 09:33:33 | Jiřinka Mignonka
Zamilovaným úsměv jistěže září, ovšem bílý ho mají předvším na tom plátně, kde jsme se tedy nakonec dostaly;)
27.03.2014 10:37:41 | Lilien
Můj kamarád má asi proto tak bílé zuby, protože na rozdíl od mně nepije kávu ani červené víno :)
27.03.2014 11:32:09 | Jiřinka Mignonka
A co čaj ten také nepije? V tom stejně musí být nějaký trik.
A furt se jen kamarádíte??? A co ta barva auta, ta svědčí o mnohém:)
27.03.2014 11:33:15 | Lilien
Čaj nepije a auto má stříbrné :) Nevím, jak na tom s ním jsem. Mám na práci teď jiné věči a dám tomu čas, ačkoliv motýlci v břiše dělají šílený letecký den :)
27.03.2014 11:37:07 | Jiřinka Mignonka
Stříbrná barva symbolizuje hojnost, romantiku, naději ale také smutek. Lidé, kteří si oblíbili stříbrnou, jsou plni velkých ideálů, ale většinou jsou nepraktičtí při jejich uskutečňování. Tito lidé často ztrácejí motivaci a stávají se z nich spíše snílci než lidé činu. Získají-li ale motivaci a naleznou přitom myšlenku, která jim za to stojí, mohou dosáhnout značného pokroku. Stříbrná rovněž pomáhá odhalit a uplatnit tvůrčí představivost a vrozenou intuici.
Zelená je barvou přírody, rovnováhy, klidu a naděje. Působí uklidňujícím dojmem a pohled na zelenou barvu napomáhá regeneraci a načerpání nové síly. Lidé mající rádi tuto barvu budou více ochotní rozdávat lásku a pomáhat motivovat ostatní.
27.03.2014 12:18:44 | Lilien
To jsem opsala, ale věřím, že barvy ovlivňují docela dost nás i naše okolí. Jo a rudá je prostá vášeň:)
27.03.2014 12:44:05 | Lilien
tedy ještě jsem nepotkal kluka co vezme holku na výlet a vyprávěl jí o jiné...leda by měl něco za lubem...
27.03.2014 00:39:28 | enigman
Myslíš, že by vymyslel až tak mazaný plán?
27.03.2014 08:49:54 | Jiřinka Mignonka
Poutavě podané, i dobrá pointa, o to víc, že ženské autorky myslím až tak často nelíčí právě takto sofistikovanou mužskou rafinovanost... :-D Určitě už sice byly podobné zápletky vykresleny mnohokrát i před Tebou, ale udělala jsi to po svém a zdařile, četlo se to jedním dechem :-)
26.03.2014 17:47:03 | Amonasr
Děkuji strašně moc :) Kéž by jsi měl pravdu, a byl to mužův lstivý plán :) :)
27.03.2014 08:51:14 | Jiřinka Mignonka
Teda. Jsem se až zatetelila. Umíš krásně vykreslit situaci. Jéééé. Ta je tak hezky jarní. :ob
26.03.2014 15:00:13 | Tichá meluzína
Děkuju strašně moc, Tichá Meluzíno :) Snad to bude mít pokračování. A dobré.
26.03.2014 15:07:24 | Jiřinka Mignonka