Anotace: oslava sestřiných padesátin
Moc hezky napsáno. Každý máme asi své půlvteřiny, kdy nám proběhne hlavou tolk věcí. Smutná miniatura, ale co se mi na ní líbí nejvíc, je tvá vstřícnost. Radost ze sestřiny radosti i te své, i když je jiná, než si člověk asi představoval, ale stejně hodnotná.
Moc se mi líbí nejoblíbenější táta a pudinky.Je v tom cítit hodně lásky.
Přeji ať se ti tady dobře píše , čte, prostě ať tě to tady těší:)
19.08.2012 11:20:55 | kočkopes
Děkuji za milé přivítání a udivuje mě Tvá paměť. Tak příště sem ještě přidám tátu i pudink. Ale postupně pomalu. Nejdřív se tu musím rozkoukat. Sice písmáci většinou odbíhaj na pište povídky, ale tam se mi nějak moc nelíbilo, tak jsem teď zkusila něco jiného. Ale stejně zůstanu i věrná písmáku, ten byl můj první. jen to zkusím i zde...
19.08.2012 11:27:01 | srozumeni
to je dobře, věrnost se má zachovat:).Snad budeš spokojená i zde. Myslím si,že oproti písmáku je to tady o hodně hodně mírnější:), co se týče kritiky atd.. Spíše se chválí:-)(jak kdo teda)
s tím pudinkem mě chválíš předčasně. Já to myslel a část z dnešní miniatury, že s emi to strašně líbilo,jak jsi popisovala dodání pudinku do lednice. Ale těším se samozřejmě na cokoliv co přidáš:). A moc:)
19.08.2012 11:30:35 | kočkopes
Tak to jo, to je fópa, co se dá dělat. Dobrá náhoda, že jsem zrovna o obojím psala...Tak i tak díky. měj hezký den.
19.08.2012 11:33:55 | srozumeni
i tobě fajn den:). Není to fó pa, jen jsem se trefil do psaní.
19.08.2012 11:40:38 | kočkopes