Anotace: Jen takový střípek reality.
Osobák se dokodrcal do zastávky. Slunce po nočních bouřkách zase pálilo.
Před nádražní budovou poskakoval asi šestiletý romský chlapeček a cachtal se ve vodě padající na něj ze střechy z prasklého plechového okapu. Kapky vody letící vzduchem se ve slunci nádherně třpytily a na dlažbě tvořily stále větší louži.
Na lavičče před budovou seděl zřejmě otec chlapce, sledoval ho a smál se.
Po zábradlí u kolejí lezla nejspíše chlapcova starší sestra.
Další bratr zrovna nastupoval do osobáku a křičel: "Mami! Mávej mi! Mami!" a maminka v pruhovaných šatech mávala z okna v prvním patře nádražní budovy, kde byl očividně zřízen byt a culila se na synka.
Bylo to jak scéna z filmu.
Taková třpytivá bezstarostná poetická chvilka, které jsem se stala nepozorovaným svědkem.
souhlasím s kudlou
skvěle zachycené
tenhle pozorovací talent
a ještě schopnost převyprávět
to není samozřejmé
:-)
02.07.2021 22:32:39 | kaše
vymalovala jsi mi před očima živý obraz, krásný...
01.07.2021 14:54:40 | Sonnador
Ano. U nás se takto osvěžují v městských kašnách. Je u toho vždy hodně křiku a jisker v očích. V momentě si připadám jako v Granadě či jižní Itálii :-) kolem na lavkách sedí pestrobarevné matky a cinkají do toho svým množstvím oblečené bižuterie. Přesně, letní kino.
01.07.2021 12:39:51 | Vivien