Anotace: Návrat k cvičení, mírná nespavost, vzpomínky na besedu, přemýšlení o sociálních úzkostech.
Odehrálo se toho tolik. Společensky. Myšlenkovĕ. Hudebnĕ.
Seznámil jsem se s pár novými lidmi. Na Besedĕ.
Vypil pivo s tvůrci oblíbeného podcastu. Prohodil pár slov se šefredaktorem Full Moonu.
Dostal rady jak vést rozhovor s kapelou. Ptát se na trápení, bolest, úzkosti, a hlavně dĕtství a formování.
Dostal příležitost se zeptat. Sepsat společný dialog report.
Který není opisem, ale je o atmosféře, lidech, příbĕzích a zážitcích.
O urgentní a neodbytné potřebĕ tvořit a daru se propojit s lidmi. Jak píše Wodehn.
A taky o prožívání spánkové deprivace, otravná sociální fóbie, latentní úzkosti, sebehodnocení, nízké sebevĕdomí, tenze, mírná, sotva pozorovatelná.
A poté odříkání. Přísné. Nesmyslné. A přesto jsem viděl zrcadlo v lidech.
V pocitech. V paměti. V noci.
V úsmĕvech delších jako lodĕ. V ponorech až k slzám.
K lásce. V bolestikterou zadržuješ-- flashbacky na mámu, kamaráda Ctirada.
Takové to mladé rozpolcené utrpení.
Filosofická zmatenost duševní prázdnoty.
A přesto.
---
Návrat domů, kočičí pelíšky, kožíšky, přítelkynĕ, pračka, zázemí.
Zpráva od babičky, že leží na neurologickém.
Síla s ní, snad bude v pořadku. Vĕřím.
...
Smyčkuje do skladeb.
S vokóderem v hlase.
Tvoří hudbu.
.