Anotace: ...
chytrý hodinky mám, znám... a sundavám... koupila jsem je mé 78 leté mamče, baví mi, jak sleduje, že se hýbe, jak ji to motivuje k pohybu.... myslím, že tohle se mi líbí ...
a i mě baví vidět a vnímat něco jinak... učit se... přiznávám... mě semel :-))))ne hodinky a cokoli, co tě nezmanipuluje a umíš říct ne, tak ti patrně neublíží.... nebuďme zase tak negativní k novým věcem... myslím... a to vyslovil staromilec, ukamenujte mě :-)))
01.07.2024 01:09:56 | zelená víla
Někdy se mrknu jak moc jsem dobrá... když mi zrovna vynechá ten selské rozumu...a v zápětí na to zjistím jak moc nic, chichichi...jó pravdu díš... Apky žabky chňapky...
Ale na lásku mám sonar ;)
19.02.2024 22:52:22 | Malá mořská víla
Tak to je, no .. kdysi nám stačil kompas a lišejník..
19.02.2024 22:15:20 | Otto Mann
Uznávám zdravej selskej rozum, příteli, ALE...jsem holka co se ztrácí, proto smysl vidím i v navigacích:-) A... ještě ve spoustě jinýho, co přinesla nám tato doba... i TEBE "mám" jen díky síti, a i když netrvám na oznámení tvojí momentální POLOHY, jsem ráda, že vím, že JSI:-)
Mnohem víc, než tvá poloha, by mne zajímal tvůj pocit... jinými slovy - MÁŠ SE??? :-)**
18.02.2024 14:08:23 | cappuccinogirl
...když selskej rozum se nedá koupit, ani stáhnout jako aplikaci...a to je děsivý...
18.02.2024 12:43:05 | Marten
Ano, Enigmane, až je mi někdy úzko z toho, co jsi tak skvěle popsal... text si, prosím, uschovám, děkuji.
18.02.2024 09:47:41 | Helen Mum