Anotace: Trochu té psycho-filozofie, ale hodně kvalitní...
Sbírka: Recenze knih
Toto je kniha, kterou by si měl opravdu přečíst každý. Pak už je na každém, co si z ní vezme a co naopak zavrhne. Sto osmdesát čtyři stran není na knihu moc, i přesto jsem ji četl poměrně dlouho. To ale proto, že je doslova přehuštěna myšlenkami a v podstatě po každém odstavci jsem musel zastavit a přemýšlet o slovech, co jsem právě přečetl. Tuto knihu nejlépe zhodnotím tak, když napíšu hlavní myšlenky, které mi dala a k tomu přidám pár citací, které mi způsobily až záseky při čtení.
Tedy hlavní myšlenky:
A pár citací:
Jak jsem zmínil na začátku. Je na každém, co si z knihy vezme. Já se k ní určitě ještě několikrát vrátím.
***
Další recenze a ostatní také na:
https://mirosparkus.webnode.cz/
...jo, promarnit život, to umí každej...;-)ale zajímavý číst tvoji recenzi.
20.10.2022 19:18:22 | Marten
Podobné myšlenky jsem už také v jedné knize četla: "Minulost už není, budoucnost ještě nepřišla. Život je tady a teď, na tom místě, kde právě nyní jsme." (Šaolin, silou myšlení ke klidu, vnitřní čistotě a síle)
20.10.2022 12:56:34 | Marry31
Jojo, oni se tyhle myšlenky v knihách tohoto typu objevují dost často. Zřejmě na nich něco bude :-)
20.10.2022 18:42:38 | Miro Sparkus