Upálené - C.J. Tudor

Upálené - C.J. Tudor

Anotace: Tak zase jeden thrillero-horor. Tentokrát "Upálené" od C.J. Tudor, které pomalu začínám přicházet na chuť, ačkoliv jsem po "Jámě" tvrdil, že se na další knihy od ní chystat nebudu.

Sbírka: Recenze knih

V pořadí třetí kniha od C.J. Tudor, co jsem přečetl (Kříďák, Jáma). Popravdě jsem ji docela dlouho odkládal. Předchozí knihy mě nijak zvlášť nenadchnuly a i v této knize jsem se úvodem poměrně prokousával. A říkal jsem si: „Safra, docela dobrý thriller, ale úplně zbytečně do toho cpe tu hororovou linku, proč?“ Ale pak se příběh začal rozjíždět stále víc. Nabyl na napínavosti a druhé dvě třetiny knihy jsem smlsnul jako malinu. Obzvláště jsem si oblíbil postavu Flo, dceru hlavní hrdinky, a měl jsem o ni docela strach.

No a rozuzlení knihy? Pro mě teda úplně cože? Wau, to koukám! Naprosto neodhadnutelný konec. Vše do sebe najednou zapadlo jak skládačka, a dokonce i ta hororová linka získala svůj význam. Za mě osobně zatím zdaleka nejlepší kniha od Tudor a jsem zvědav , zda to v dalších knihách dokáže překonat, jelikož laťka je docela vysoko.

***

Další recenze a ostatní také na:

https://mirosparkus.webnode.cz/

 

Autor Miro Sparkus, 06.09.2024
Přečteno 20x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí