Jak to bylo 3.

Jak to bylo 3.

Anotace: Výpověď o troše komunismu mladší generaci

Jak to bylo?

3.

Kolem roku 1992 se začala Jednotná zemědělská družstva transformovat na soukromé sektory.Ne všude to bylo bez problémů a ne všude se to vyřešilo.
Dnes je počátek roku 2008 a například u nás v Opočnici není vyřešeno nic.
To zní nadneseně,ale je to pravda
Můžou za to zákony,které nestanovily jasně,kdo co může a byly postaveny na míru těm,kteří zrovna byli u moci a hodilo se jím to do krámu.
Naší rodinu poškodil pan Uhde s panem Klausem,kteří jsou podepsáni pod zákonem
z r. 1992,nebo 1993 ,který i když bylo soudně rozhodnuto,že JZD musí do určité doby po rozhodnutí naplnit toto rozhodnutí,vlastně umožnil JZD nevracet nic,ba ani se neomluvit.
Já si připadal jako žebrák,který prosil o almužnu při mnohých jednáních a nepomohlo ani,když při rozpravě mi říkal předseda JZD že mi vše dají a já ho opravil,že mi nic nedávají,pouze vracejí,co mému dědu ukradli.
Naše rodina byla škodná zejména na zásobách které byly propočítány na tehdejší peníze /r.1992/ na 320,000 CZK.,Dále na rozbitých, znehodnocených budovách,které dosáhly asi 750.000 CZK a dále na transformaci,to je vlastně dividenda,neboli nájem za 40 let užívání polí a budov bezplatně a to doslova,neboť poté,co jsme zde pomalu až na pár vraků nic nedostali,se JZD dostalo díky vychytralému bývalému členu družstva p. Mikšovskému Miroslavu z č.p.6 ,který při rozdělování hrál na své kamarády a nakonec dal sám sebe do konkurzu,když již nic nezbylo.A to prosím dle mých informací je na JZD Opočnice pohledávka asi 20 milionů CZK.
Tak jako já ostrouhali další zemědělci z Opočnice,zejména ze statku č.p.37 Mikšovskovo-p.Špičák,Jiránek,Andres atd.
Tak jako u nás to však je i jinde a někde třeba i horší.
Jedno je však jisté
Za všechno můžou komunisti!!
Nejenom tím,že vše zabrali,zdevastovali,rozkradli a následně ještě při předávání majetku ožebračili ty,kteří neměli možnost odvolání.
V Opočnici to byli již zmiňovaný p.Mikšovský z č.p.6,dále jeho sekretářka a paní pro všechno H.Hamralová,JuDr.Svobodová z Městce Králové,která původně JZD Opočnice zastupovala,poté JuDr.Špitálská z Poděbrad,která dílo zkázy v Opočnici dokonala po právní stránce.
Autor v.hercik, 31.07.2008
Přečteno 528x
Tipy 3
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Jan na Druhou
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Za všechno můžou komunisti tedy za počasí, za Tvé vzdělání, za nemocnice dálnice či metro. Kurvy jedni. Za svinstva můžou podle mne vždy konrétní lidi ať je to třeba Klaus, Čunek, Dyba, Ježek, Dlouhý. Kolik komoušů mělo majetek jako dnes oni? Tak kdo je horší. Tenkrát to bylo jasné dnes to jsou jednotlivci pod křídly různých stran.

29.08.2008 11:35:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel