Anotace: ... že by reportáž z Počátek? Složku z názvem Počátky 2008 jsem přesunula do archívu. Snad na někdy příště ...
kazdy sme si myslim poskladali svou mazaiku, kazdy tak trosku jinak .. ja nejsem vyjimkou a myslim, ze ta ma mozaika u mne bude viset hoodne dlouho..nejmin urcite do pristiho srazu tohoto blaznive fascinujiciho modreho sveta...
22.10.2008 14:32:00 | saddova
Ano, máte pravdu, trochu vám závidím...věřím, že to mělo své kouzlo...tak snad příště..
13.10.2008 08:42:00 | Pišák
Moc děkujeme za všechno, naši milí Gabkinovci... Zážitky probereme u kafíčka, stejně jako Ty Štěpi, nevím teď, co dřív... A to jsme nic neorganizovali. Jen jsem marodila a v práci mi všechno padá na hlavu...
12.10.2008 21:28:00 | Levandule
Nádhera, příště se opět hlásím do komparsu..."o)(Špit: a jestě jednou dík..."o))
12.10.2008 21:14:00 | Churry
Mám podobné pocity...i co se týče původního záměru napsat NĚCO.
Jakoby mi došla slova.
Je to těžko sdělitelné...jak tu atmosféru předat těm, co nebyli ?
Asi jim tím srazem už lezeme na nervy:-)
(i když někteří trochu závidí)
Tak díky, žes to tak pěkně shrnula.
PS: Zpěv p.Tomandla, a jeho pomrkávání a úsměv...
víte, že jsem se tuhle přistihla, jak v kanceláři polohlasně mručím:,,Stává se, stává...?"
Jenom bych ráda věděla, co že se mu to vlastně stalo:-)
Snad někdy příště...
12.10.2008 16:14:00 | spare