Anotace: Ať se vám to líbí a pište komentáře...
Sbírka: Můj anděl, jménem Joseph
:D už jsem tu napsal i delší :D přes 3000 znaků :D
ale to bylo fakt třeba... tolik gramatickcý chyb jsem pohromadě nikdy neviděl..
02.02.2010 22:05:00 | Gafrad
Jasně. Chápu.=) Já to nemyslela nijak špatně =) Jen to byl asi nejdelší komentář, co jsem kdy četla =) =D
02.02.2010 11:34:00 | E.deN
:) jen chci, aby to bylo ještě lepší, protože s Tebou souhlasím :)
Přečetl jsem si totiž předchozí díly a vypadá to slibně :))
01.02.2010 20:02:00 | Gafrad
Hu. Ten předchozí komentář je ale vyčerpávající.=)
Inu, mě to přehledné příjde dost a jsem jako vždy nadšena. Ta zápletka, co se rýsuje, vypadá dosti zajímavě.
Takže se velmi těším na pokračování =)
01.02.2010 18:21:00 | E.deN
Občas tam chyběly čárky.
Doporučil bych nepouštět se do zbytečně dlouhých souvětí a trochu to oddělit, aby se čtenář neztrácel...
Trochu mě zarazilo, že je tam nějaké dlouhé souvětí a další věta (nebudu citovat přesně) "Ale v tom přišel Raul. A bouchnul dveřmi." Zní to nesourodě, když už píšeš dlouhé mega věty, není dobré to všelijak střídat. Ale to jsou drobnosti.
Dával bych si ještě pozor na dialogy. Všiml jsem si, že každý druhý čtenář, kterého jsem stihl v Editaci zaznamenat, nedodržuje základní pravidla přímé řeči.
Vždy se píše na novém odstavci + upřesnění, pokud ho tam přidáš ("ahoj," ŘEKL MILAN). Nicméně další věta, jež nemá s upřesněním jako takovým nic společného, se opět dává na nový řádek. Výsledek je skvělá přehlednost.
Dále: pokud je za dialogem upřesnění, před uvozovkami nahoře se píše ČÁRKA, pak jsou uvozovky nahoře a upřesnění s MALÝM začátečním písmenem.
Pokud upřesnění není, nebo ho chceš napsat s velkým začátečním písmenem, logicky se píše TEČKA. Ta tečka je zároveň tečkou, která ukončuje případnou celou větu. Za dialog, ve kterém je na konci tečka, se nikdy nepíše tečka další.
S otazníkem a vykřičníkem to je jedno. S výjimkou samostatných teček za dialogy.
Jinak pěkné a snad si v dalších částech přečtu dokonalé dílo :)
01.02.2010 15:49:00 | Gafrad