7. Pryč od Lemplů!

7. Pryč od Lemplů!

Anotace: zkrátka útěk ;-D

Sbírka: Pilot Dodo

Hoto zaklel. Ten pitomej poklop nemohl otevřít!
Vztekle s ním zalomcoval a urvala se klika. "Ges!!!" použil hrubou nadávku z rodného jazyka.
Naprosto normální tvor (zkráceně Tvor) mezitím útočila na Karafiát, aby odvedla pozornost.

Lodní siréna se stala jen pouhým zvukovým doprovodem. Již dávno přestala hlásit útok, nyní se snažila všem vštípit poškození a ztráty na životech. Strojovna, část ubikací a vězení dostaly přímý zásah. Naštěstí dřívější zpětný výboj vyřadil silové pole ve dveřích cely, a tak "nákup" stačil utéct. Nyní běželi k dokům. Panoval tu zmatek, nikdo neměl čas si jich všímat.

Hoto se prostě poklopem dovnitř nedostal. Rozhodl se zkusit hangáry stíhaček.

Tabulka nade dveřmi hlásala: Doky letky č.3. Pilot Dodo proletěla dveřmi, Stín klopýtal za ní.

"Ták, obruba...uf...zatracená hadička...přehoupnout se a je TO!" vítězoslavně zařval Hoto Sun do svého skafandru a málem ohluchl.

Hangáry se rovnaly chaosu. Výtahem sem proudily posádky stíhaček, dveřmi vběhli dva humanoidi a odletovými vraty pro stíhačku č. 32 vplul kosmický oblek.
Těžko se mi události v docích popisují. Je mi známo, že piloti Chryzantéma a Kaštanů se do svých strojů nedostali. Chryzantémovi totiž zmizela stíhačka, Kaštanů se srazil se skafandrem a ztratil vědomí. Dále se letoun č.15 oddělil od letky brzy po vylétnutí a č. 27 zůstalo stát na svém parkovacím místě.

V Patnáctce bylo velmi těsno. Ve vehiklu určeném pro jednoho lempla se tísnili tři tvorové. Navíc se dva z nich přetahovali o řízení. A tak lodička dělala VŽUM doleva, VŽUM doprava, ÍUŇK dolů, ÚTÁÁ nahoru a lemplové nevycházeli z údivu. Co se to k čertu děje?! Stín se jen pevně držel jakéhosi výstupku modle se k Velkému Stínování.
Sun vyjel na Dodo: "Proč sakra furt střílíš?!"
"Já nestřílím, to ty střílíš!"
"Jak asi, dyž se s tebou přetahuju o joystick?"
"No právě! Máš logiku propíchnutého balónku!"
"Jo? Tak mi řekni, čím se střílí, a uvidíme, kdo to drží!"
"No přeci - " Dominika se zarazila. Nevěděla nic o lemplovských stíhačkách. "Tak to zkus ty, ty chytroune!" přehodila horkou bramboru na Hota.
"Hm, no..."
"Promiňte," pípl Stín.
"CO JE?" obrátili se naň piloti.
"Není to náhodou tohle?" a ukázal na svůj výstupek.
"Zkus se pustit." navrhla napjatě Dodo.
Stín se pustil, přestalo se střílet. "Uf..." kolektivně si oddychli.
Autor pilot Dodo, 24.06.2011
Přečteno 316x
Tipy 1
Poslední tipující: hybridka22
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel