Anotace: Moje sci-fi o dívce která zjistila, že je z jiného světa a to ne za příliš příznivých okolností. První kapitola je asi nudná. další budou doufám lepší. prosím, pište komentáře!!!
No, já se taky u toho "potravní" zarazila a myslím, že by tam mělo být spíše "potravinový". Obsahově se mi to líbí, ale mohlo by to být trošku delší a rozvinutější.
05.01.2007 15:06:00 | Marylin Cuthbert
ju? no možná jsem vedle...ale mně to divný přišlo. pod pojmem potravní řetězec si představím takové to "kravička žere travičku, človíček žere kravičku...":o) třeba je to jen moje utkvělá představa:o)) ale stejně by mi tam víc sedlo "potravinový"...
30.11.2006 21:04:00 | Darwin
jen k těm potravinám....mám dojem, že se tento výraz běžně použíívá a nepřijde mi nijak divný. Spíš mi trošku vadilo rozložení text. Konstruktivně- odstavce dbrýý, ale přímá řeč. To, co se říkalo doopravdy, a to, co si dívka jen myslela, to bych odlišila, třeba normálními uvozovkami a u myšlenek jen čárjkami jednoduchými. Pak také velká písmena na začátkcách vět by neměla chybět.
Co do obsahu bych tomu možná věnovala víc času- začátek celkem dobrý, alezdálo s emi to maličko odbyté. Taky popuisu charkteru bych dala větší prostor...a hlavně bych hned nepřeskočila z kraťoučkého úvodu okamžitě do děje....můžeš a nemusíš si tyhle rady brát k srdci..přeji příjemné pokračování:-)
29.11.2006 17:27:00 | Lisa Kloboučková
no..přijde mi to dost krátký. a taky mám dojem že potravní řetězec je spíš pojem z biologie než z obchodu..ale jinak celkem dobrý. jsem zvědavá jak to bude pokračovat:o)
28.11.2006 23:56:00 | Darwin