Anotace: Osamělá žena. Zachumlaná v zabláceném potrhaném plášti. Opírá se o starou hradební zeď. Na jediném místě, z něhož je v téhle části města vidět nebe. Na někoho čeká.Možná se dočká, možná ne. No co, poradí si sama. snad...
Och, určitě dám tip :)
Začátek se mi dost líbí, škoda jen, že jsem si Tvého dílka nevšimla dříve, ale aspoň mám teď dostatek času k tomu, abych si pokračování v klídku přečetla a náležitě okomentovala (chichi) :)
Líbí se mi spád Tvého psaní, jak je to psané formou volných myšlenek, které letí a uhání, a já tak mám pocit, že žena opravdu pospíchá a zároveň na něco (v tomto případě na někoho) čeká.
Jak už uvedl Firren, věta "Sem jsem utíkala" mě zpočátku také zarazila. A odsazení také bylo už zmíněno, tákže... :)
Jdu se hned vrhnout na další díl ;)
14.03.2014 16:08:14 | Aiury
kdo si počká ten se dočká...otázka je koho čeho...
30.01.2014 00:34:46 | enigman
Mea culpa!
No jo furt, už to tam je... Na chvíli mi odumřela inspirace :)
31.01.2014 17:04:31 | Lada 3
Ahoj Lado, je vidět, že jsi v životě už něco napsala, dokážeš vyjádřit přesně to, co chceš. Až na malé klopýtnutí na začátku (Sem jsem utíkala - Na toto místo jsem utíkala), se to čte o něco lépe než předchozí povídka, to i díky odstavcům, jenom se zkus příště zamyslet i nad odsazením, text by byl ještě přehlednější :-).
Tak trochu jsem doufal, že budeš pokračovat v předchozím příběhu, který mi, i přes můj komentář, přišel dosti zajímavý.
Ale jak už jsem psal u povídky "Ráno, jako každé jiné", pocitové záležitosti mě moc neberou, jsem tedy rád, že je tohle dílko vcelku krátké. Dalo by se polemizovat o tom, zda jej zveřejňovat v románech, přestože samotný smysl zařazení mezi prózu na pokračování je mi více než zřejmý. Myslím asi ale, že by se Tanec bláznů lépe vyjímal mezi povídkami. Přeji hodně inspirace a námětů k další tvorbě.
Tvé další texty si rád přečtu. Snad se i tobě bude něco líbit z mé prózy :-)
24.01.2014 12:51:53 | Firren
Drahý Firrene,
ano, tu větu jsem brousila, až jsem ji probrousila. Jediná mi dělala potíže. S odsazením máš úplnou pravdu. Jediné, co mi s ním dělá potíže je vlastní lenost.
Tvoje věci jsem četla víceméně všechny, kdyby se mi nelíbily, nevyzvala bych Tě přeci k tanci. Ale ani Tiché meluzíně se nechce, tak to asi budu muset odtroubit a pokračovat sama.
Zatím zkouším, co všechno to tu umí. Až to vyzkoumám, chyby zbaběle zapřu a opravím je!
P. S.: Ten, kdo se rozhodne natlouct do klávesnice Tanec bláznů 2, si může dělat víceméně, co chce! Předem ale upozorňuji, že toho, kdo do mého Světa (berte s rezervou) přivede jednorožce, elfy, moudré mluvící draky a třpytivé víly s malinkými křidélky na zádech, toho uškrtím.
24.01.2014 21:07:53 | Lada 3
No vzhledem k tomu, že nemám rád magii, démony a pod., bych tomu asi dokázal v pohodě vyhovět, jen si myslím, že na to nemám.
...jednou jsem tu něco delšího zkoušel vyvěsit a zrovna na dračku to nešlo...
Také jsem omezený časově a poslední dva týdny jsem se pohádal s fantazií...zatím spolu ještě nemluvíme.
RM.
24.01.2014 23:08:58 | Robin Marnolli
Nezapomeň také na upíry, vlkodlaky a na milostný trojúhelník mezi nimi v jedno jakém pořadí... i když ne, o "sameckém" vztahu upíra a vlkodlaka by se dalo uvažovat... ;-)
Škoda, že na tanec v dnešní hektické době není čas.
24.01.2014 21:38:43 | Firren