Zabijačky já ráda!
Také tohle se mi moc líbilo. Rozjezd je naprosto skvělý. Krásně vytvořený zmatek! Řvala jsem smíchy, když ti dva umřeli. Perfektní obrátka! A Tvůj záměr záporáckých orgií ve mě rozechvívá kosti…
Aiury píše, že to máš poněkud rozchrochtané a ty píšeš, že se to časem napraví. Souhlasím s oběma! Nicméně já, jako ta zlá, pro tebe spáchám dobrý skutek, a několik drobností vypíchnu. Nečetla jsem to moc pozorně, oslepena spádem příběhu (ano, toto je pozitivní hodnocení) jsem, bez povšimnutí, spolykala kdeco. Ale pár věcí mi uvízlo za drápem, a pokud ti je tady hodím na hlavu, už je v tom nebudeš muset tak usilovně hledat (Kdyby tak chtěl udělat korekturu někdo mě! Ano, nabízeli mi to, ale všichni víme, jak to chodí s kuřaty:).
Nejprve jsem narazila na korbele (krásný tvar, mnohem příjemnější, než ordinérní korbely)ženského rodu (Naštěstí rychle vyklidily pole.), jídelnu spojenou Z kuchyní a ženský rod blyštící se měkkými i.
Na kosení je kosa (Jen ti největší tvrďáci kosí sekerou. Jednou jsem zkoušela ŠZHčkem vykázat kopřivu z areálu archeoparku. Kopřiva vyhrála.).
Popis sekery od Vietnamců v člověku vyvolává pocit, že jest možno očekávat jak ruční práci, tak precizní výlisek (výkovek by byl moc nóbl) ze Spojených severitských válcoven a.s. (Že by narážka na neznalost hamru?).
Encyklopedické vsuvky a SI soustava, postupem času mutující na něco, připomínající ostrovní systém, také působí poněkud rušivě.
A pár střípků středověku. Tvůj svět samozřejmě může být zcela odlišný (a já to respektuji), ale neodpustím si chvíli blbého pindání o tom, že: zemědělci jsou na kalendáři ZÁVISLÍ! Docela souhlasím s možností, že by nevnímali počty let, ovšem významný předěl v životě mladého muže by si pohlídali (Troufám si tvrdit, že by se na to už několik let těšil.). Příjem značného množství alkoholu je hygienickou nezbytností a skvělým prostředkem k ovládání davu (Lepší, než chléb a hry! Po zírání na lvy požírající členy nějaké praštěné sekty ještě nikdo nezblbnul. Doufám ... no, raději už si Quo vadis pouštět nebudu…).
Tou okamžitou smrtí, po ráně do srdce, si nejsem úplně jistá. Ale až tak tomu nerozumím, takže se zdržím komentáře. Tam budou hrát roli i odchylky v anatomické stavbě jednotlivců… Docela bych se toho bála, ale máš to v krásném kontextu „říká se…“. Takže „říkat se“ může, že na místě zabíjí trefa skleněnkou do levého kolene. To docela odpovídá USL!
BAVILA JSEM SE a moc se TĚŠÍM NA DALŠÍ DÍL. Vypadá to víc, než nadějně!
Blbý dotaz na konec: Když si jdeš do lednice pro džus, jdeš na jihovýchod a do vany lezeš pod úhlem 22°!?
03.04.2014 06:07:11 | Lada 3
Pěkně se to čte, jsem zvědavá, co bude příběhu následovat. :)
Akorát... nechci nějak kritizovat nebo tak něco, ber(te) to, prosím, jako můj "objektivní" názor na tohle dílko ;)... Zabijáka Temnoty bych si asi představovala na "opačné straně". Podle mě je to spíše jméno pro někoho, kdo s Temnotou bojuje, ne se s ní spolčuje... :) Ale je to jen můj názor ;) :)
02.04.2014 14:00:03 | Aiury
Kniha vzniká za účele šokovat...viz.: Navodit dojem hlavního hrdiny, a zabít ho ihned v druhé kapitole. Přemýšlím nad spojením první a druhé kapitoli a ,,hlavního hrdinu'' zabít hned v první kapitole...
Dalším záměrem je nepsat, vlastně o dobru. O dobru je většina knížek a děj kdy dobro vítězí nad zlem je skoro standart... Tenhle příběh by se měl lišit :-)
02.04.2014 15:35:27 | Mr Daniel
Jo jo, s tím naprosto souhlasím :) To, co jsi uvedl v prvním odstavci, o šokování tím, že jsi na první pohled "hlavního hrdinu" nechal zabít, se ti povedlo skvěle.
A s tím dobrem a zlem máš taky pravdu, jen jsem ale chtěla říct, že jestli je tvůj hrdina špatný, Zabiják Temnot (si myslím já :D) ve mně evokuje pocit, že proti Temnotám bojuje, jestli víš, jak to myslím :D
02.04.2014 15:44:00 | Aiury