Anotace: Prolog: Příběh z doby Ludvíka XV., ve kterém nebude nouze o zlotřilé intriky, spalující vášně a samozřejmě... zakázanou LÁSKU :-) P.S: Díky za případné tipy a komenty!
Moc se mi tvůj příběh líbí. Mám ráda tuhle dobu. Děkuji ti za přínos příběhu z tohoto období. Slohově je to velmi zajímavé. Historicko-romantické fresky jsou mi milé, i když jim popravdě moc nevěřím. Ale proč si v dnešní době aspoň na chvíli pěkně nazasnít ve společnosti Ludvíkova dvoru :D. Určitě v psaní pokračuj ať je co číst. Dopis s Angouleme a Víla z Bretaně jsou moje nejmilejší příspěvky, jenž chodím číst pravidelně.
17.02.2009 16:39:00 | d'Artagnanka
Je to hezké,tyhle historické romány mám ráda,určitě piš dál,pokračování by mohlo být zajímavé.
14.09.2008 14:37:00 | dreamer.
Fakt díky moc za povzbudivé komentíky, aspoň teď vím, že si můžu Annabelle dovolit jako menší oddechovku k Brenně... Pokusím se sem dneska hodit další dílek, ať mají romantické dušičky pokoj :-)
25.08.2008 14:40:00 | odettka
Umíš navodit atmosféru...Je to napsané s lehkostí a tak vznešeně...Nádherná romantika, vždycky mě to úplně vtáhne...
25.08.2008 14:06:00 | LauraKošinová
Už jsem moc zvědavá, jakého barbara potká tahle slečna :-) Že ty je vždycky vytáhneš z kláštera a šoupneš je do náruče nějakého prostopášného týpka (jen tak dál...). Tak doufám, že se tam objeví brzo. Docela by se mi líbil nějaký zbojník, který by ji cestou unesl kvůli výkupnému nebo pomstě. Vím, že je to kýč, ale takové příběhy fakt miluju. Historická a romantická dílka to je prostě moje :-)
24.08.2008 23:44:00 | Nienna