Anotace: Stěhování, hledání práce, udržování chodu domácnosti, starost o partnera a pět zvířat a vypadat k světu.... jak to mám stíhat a být jen jedna?
Ahoj,
díky všem za komentáře. Byl to pokus něco začít, ale moc se to nepovedlo, každopádně ještě jednou díky všem :)
02.05.2018 10:27:58 | kiksik
Pěkně jsi jim to nandala. A to bylo v kategorii humor? To je fakt hodně humorné. Měla bys to nazvat:"Ta správná matka co mi ničí můj život." A "kolíbka" zkažený život ještě jde napravit.
19.04.2018 23:19:19 | Petrlesna
Jo, udržování domácnosti, starost o partnera a hledání práce, je přesně to, o čem všichni chtějí číst.:D
Jako jo, i o tom se dá psát, ale chtělo by to nějakou přidanou hodnotu...
01.03.2018 20:54:07 | Jezero
Upřímně nevím, kam humoristický román na pokračování bude směřovat.
Ani z křišťálové koule, třech krkavčích per a šesti krysích drápů to není jisté. Nicméně Váš partner má dozajista bílá křídla, musí to být sám Archanděl (Gabriel). Pokud by mu navečer křídla šarlatově rudla a černala a na hlavě by mu přistál třírohý klobouk, jde o převtělení v ďábla. Neboť pouze tyto dvě figury mají sílu a um vybalancovat tři hroty. Tedy matku, „náčelnici Valdštejnských vojsk“, sedmnáctiletou potřeštěnost a sedmadvacetiletou tragédii.
A je-li na dvoře mezi pěti zvířaty černý kocour s bílou náprsenkou, máte doma našeptávače (lobbistu), který se tulí tu k Archandělovi, tu k Ďáblovi. A víme všichni, kam veškeré kroky lobbistů vedou!
26.02.2018 23:23:36 | Lesan