náš příběh
Náš příběh už skončil, ale přesto byl krásný. Byl krásný jako letní svit slunce, který jemně proráží okno, byl něžný jako jarní vánek na louce plné pampelišek, byl sladký jako čerstvě utržený pomeranč ze sadu na pobřeží Capri, ale především to byl náš příběh. Letní láska, která začala jako všechny ostatní. Byla jako všechny ostatní, ale byla naše. Vždy tu byl ten druhý. Nebyl jeden jediný den kdyby tu ten druhý nebyl. Nebyla jedna jediná chvíle, která by pro jednoho z nás byla osamnělá. Naše rozhovory o citech, které cítíme, a vždy cítit budeme. Tvé úsměvy, které mé srdce zahřívaly, jako marshmallow, který se jemně otáčí nad ohněm. Tvůj chladný pohled, který mi dával na jevo, že něco není v pořádku, ale my to spolu zvládneme. Tvůj dech, který se každé ráno odrážel v pokoji o protější stěnu. Tvůj smích, který říkal ,,miluji život, miluji svůj život, který plánuji prožít s tebou”. Tvé krátké básničky, které jsi mi nechával každé ráno když jsi někam spěchal na klice dveří. Čas strávený s tebou byl jako měsíc. Byl v úplňku, ale věděla jsem, že z něho za kratší či delší dobu zbyde jen srpeček. Milovala jsem to, milovala jsem tebe. Ale čas běží dál, nemůžu svůj život zastavit jen protože jedna letní, přesto významná láska skončila.
Přečteno 158x
Tipy 12
Poslední tipující: Frr, zase já, Marry31, IronDodo, mkinka, cappuccinogirl, Ondra, J's ..
Komentáře (5)
Komentujících (3)