Kam chodí rádkyně

Kam chodí rádkyně

Anotace: 35.díl...táborové volno..Mírový zápas...cesta k Bludným kamenům...

Jakmile Sigi vyhlásila táborové volno, zajásaly jsme. Nejdříve jsme skočily do vody, pořádně se vyčvachtaly a vyblbly se a pak jsme si na louce mezi stany rozložily spacáky, Bobr vytáhl knihu o Sherlocku Holmesovi a my se zaposlouchaly. Bobr zrovna četl něco zajímavého o muži vyskakujícím z vlaku, holky jen kulily oči, když za námi přijel otec Heřman. My hned vyskočily a utíkaly za ním do kuchyně, abychom se s ním přivítaly a jakožto rozhodčího ho pozvaly na Mírový přehazkový zápas mezi družinami. Proč mírový? Nu, občas mezi družinami vzniknou spory, musíme je vyřešit, a kde jinde než na táboře.
„Tak“, posadil se Heřman na špalek, který mu Ondra přinesl až k přehazkovému hřišti, „nejdříve si zahrajou Laňky a Poštolky“.
A my Sýkorky se pohodlně posadily do trávy a s napětím sledovaly, kdo tenhle zápas vyhraje.
Po svačině jsme se s Jandulkou zeptaly Kety, jestli můžeme jít do lesa. Svolení jsme dostaly, a tak jsme se nenápadně vytratily z tábora. Tentokrát jsme nešly na Základnu, protože jsme se tam už začínaly nudit, ale k Bludným kamenům, které mě svým tajemným pláštěm fascinovaly. Každá jsme si vybraly svůj kámen a začaly si povídat.
„Myslím, že dneska holky nepřijdou“, rozesmála jsem se.
„Jen abychom se nedivily“, řekla Jandulka, „víš, jak jsou zvědavé“.
„Asi jako my dvě“.
„No, ale ony jsou zvědavější“, nedala se Jandulka.
„Ty, poslouchej, jak jste dělaly to kuře, že ho holky...teda kromě Bohunky, chválily?“
„Vida, sama ses připomněla“, vzpomněla si Jandulka, „jak jste provedly, že vám to kuře spadlo ze skály?“
A tak jsme si povídaly a povídaly, ani jsme si nevšimly, že už se pomalu stmívá. Po tomto zjištění jsme si ale oprášily zadky od mechu a vydaly se do tábora, aby o nás vedoucí neměly strach.
Večer jsme v týpí hráli Elektřinu. Jenže vtipálek Králíček tuto hru mírně pozměnil, a tak jsme se místo stisku tahali za uši. Pěkně šílené, řeknu Vám. Když jsme potom skončili, měla jak uši červené jak rak. Otázkou zůstává, zda je toto přirovnání vhodné, neboť rak žádné uši nemá. Prostě- ušiska jsem měla vytahaná a červená, takže jsem byla ráda, že nás Sigi brzo zahnala spát a já nemusela svoje uši vystavovat na odiv.
Autor semiramis, 12.02.2008
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel