Sluchátka

Sluchátka

Anotace: ..první část mého pokusu o román..

Mám vlastní byt, přítele, milence a skvělou práci v novinách, která nejen že dobře nese, ale hlavně mě i baví. Mám taky psa - jediného zástupce mužského rodu, který mě dle mého mínění opravdu miluje.
V bytě bydlím sama, jen se svými stopětašedesáti centimetry živé výšky a děvetačtyřiceti kily živé váhy. A taky s prostornou vanou, velkou postelí a ledničkou. A stolkem s počítačem, u kterého trávím většinu času když jsem doma a nejsem zrovna v posteli nebo ve vaně. A s velkou skříní na šaty, boty a ostatní doplňky, protože nakupování je jedna z mých největších závislostí. A s obřími sluchátky, které si tak ráda nasazuju a pouštím do nich ohlušující hudbu, aby mě odtrhly od všeho dění kolem a hlavně od ticha, které u mě doma panuje. A samozřejmě s Artem.
Art je bulteriér a když s ním jdu po ulici, cítím obdivné pohledy všech, ve kterých tenhle pes vedený někým jako jsem já, budí opravdový respekt - a to mi dělá moc dobře.
Lidé, kteří si myslí, že mě znají, musí mít dojem, že žiju opravdu šťastný a spokojený život... Lidé, kteří mě opravdu znají, vědí, že tomu tak není ani náhodou. Lidí, kteří mě opravdu znají, už mám ale žalostně málo... Vlastně nejspíš jen jednoho....nebo snad jednu? Jen Lindu.
Autor chollyy, 26.08.2008
Přečteno 267x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí