Zůstaneš sama 7

Zůstaneš sama 7

Anotace: Je to povídka... napadlo mě to během pár minut. Je to samozřejmě na pokračování. Toto je poslední díl.

Sbírka: Zůstaneš sama

Po ránu jsem vypadala opravdu hrozně. Kruhy pod očima. No děs! A to jsme měli zítra hrát. Naštěstí to bude trvat jen 3 měsíce. Pak si musím dodělat školu – přemýšlím, když do někoho narazím. „Nicolasi! Co tady děláš? Já jsem myslela, že jsi zůstav ve městě“ divím se. „Přišel jsem za Tomem a Billem. Slyšel jsem, že jsi s nimi na tour. Jak se jinak vede?“ odpověděl chladnějším tónem, než jsem byla zvyklá. Asi si myslí, že jsem ho zradila..
„Celkem je všechno dobré. Víš, ale chtěla jsem si s tebou promluvit. O nás dvou.“ „No tak dobře,“ začne Nicolas, když v tom přijde Jess. „Tak tady jsi, miláčku, všude jsem tě hledala,“ začne a podívá se na mne. „Co ty tady děláš? S ním!?“ řekne jedovatě mým směrem. „Co ti je do toho, Jess? Už je zase tvůj majetek? Jak si jej přesvědčila, že už ho podvádět nebudeš?“ s mírnou nenávistí v obličeji odpovím a divím se, že se s ní dal dohromady. Je mi ho líto. „Do toho ti už nic není, myslel jsem si, že to se mnou myslíš vážně. Zatím ty a Bill..? Je mi z tebe na nic. Nejsi o nic lepší než ona. Zatím se měj a doufám, že se ti bude dařit.“ Jess se začala usmívat a odešla, za to Nicolas se u dveří ještě otočil, naposled se na mě podíval a vytratil se. Já jsem stála uprostřed všeho toho celá udivená, nemohla jsem popadnou dech, jak jsem byla rozčilená. Jak..? Kdo..?

No nic, budu si muset promluvit s kluky, pomyslím si a jdu do koupelny. Po půl hodině najdu kluky v tourbusu. „Takže, abychom si to vyjasnili,“ začnu nervačit, když vidím chechtající se kluky, „tak jsem teď potkala Vaši milovanou sestřičku. A hádejte, kdo s ní byl!“ Myslím, že ani hádat nemuseli, protože se asi dost bavili na můj účet. Kdybych jen mohla, tak by jsem jim ty úsměvy vrazila rovnou do krku! „Samozřejmě, že byla s Nicolasem a jak usuzuji z Vašeho smíchu, tak jste si udělali z něj dobrý vtip, ale mě to směšné nepřipadalo. Končím s Vámi. Ze mě nikdo debila dělat nebude!“ S prásknutím sklenice o zem jsem odešla do pokoje v hotelu, kde jsem se před tím setkala s Nicolasem. Jistě, že to byl dobrý vtip a já by jsem se smála též, kdyby se to nestalo mě. Nemůžu snést, že mě Tom chce dostat jen do postele, Bill po mě pokulhává a kvůli tomu mi zničili to dobré, které mě spojovalo s Nicolasem. Opravdu mi rozuměl. Můj první přítel a teď je to fuč.Po celou dobu se sbalím sbalit své věci do kufru. Musím to Nicolasovi vysvětlit. Na postel napíšu vzkaz pro ostatní, ať mě nehledají, že mě to mrzí, ale odcházím. Za takovou cenu nehodlám být celebrita.

Samozřejmě, že mě budou nenávidět. Samozřejmě, že mě budou hledat a možná i prosit na kolenou, ale já si tohle nenechám líbit. Nechci být jako oni. Už jsem to pochopila. Už vím, že jsem byla špatná.

VEČER

Byla jsem skoro už doma, když mi začal vyzvánět mobil. Čekala jsem to, že mi budou volat. Smlouvu jsem roztrhala. Vypla jsem si mobil a vrátila se domů, kdy matka zrovna večeřela s nějakým mužem. Nevšimla si, že jsem doma. Díky Bohu. Nechtěla jsem jí rušit a nemusí vědět, že jsem doma. Ráno půjdu do školy a na všechno hodlám zapomenout…

Jak to skončilo?

Tokio Hotel jeli tour bez nás. Nakonec jsem se dala dohromady s Billem, ale Tom mě neměl už moc v oblibě.
Ostatní ze skupiny na mě byly naštvaní a nemluvili se mnou.
Nicolas se mnou nemluvil, ignoroval mě.
Jess kvůli svému agresivnímu chováni přešla na zvláštní školu.
Má matka se s tím mužem nakonec vdala. Konečně našla smysl života.
A já? Našla jsem své lepší já.
Jinak Alisha kvůli mně přešla kvůli mně na jinou školu. A nakonec si založila novou skupinu a teď hrají po klubech.
Autor Anges, 13.08.2009
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel