Khifsko

Khifsko

Anotace: Příběh o lidském životě jako o nekončícím padáním do hlubin. Co se stane, když doktor vynalezne způsob, jak zamezit buňkám stárnout, a aplikuje to na několik desítek prostých občanů z jeho blízkosti? Alexandr Amano má jednoduchý plán: pochytat je.

Přináším pouze úvodní text autora (čili můj), pokud by Vás to oslovilo, můžu sem pověsit něco víc. Celý román ještě není dopsaný a bude pravděpodobně velice rozsáhlý.


Tato kniha je ukázkou života lidí, vypráví o jejich psychice, jelikož každý čin, má svůj důsledek, ale i příčinu. Někteří z nás si celý život proválejí v bavlnce, nemají ani tušení, jaká špína bez příkras, bez norem nebo bez šance na zlepšení je tam venku. Nechci Vám tu vyprávět doják o tom, jak v Africe umírají lidé, ne… Tento příběh se odehrává v evropské zemi Khifsko, která je pouze výplodem mé fantazie, protože nemá žádný určitý důležitý vliv na děj. Nechtěla jsem poškodit ani vynést žádný z reálných států, takže mi moji zeměpisnou chybičku v rozpočtech, prosím, omluvte. Ve společnosti tohoto spíše menšího státu je vražda chápána jako msta a smrt jako osvobození. Možná se teď řada z Vás děsí a má v plánu hned zaklapnout knížku, nebo to už udělala, ale nikdo neříkal, že to bude hezký příběh. Ale ani žádný krvavý horor, tento příběh je takový, jaký si to situace vyžádá. Šťastné příběhy nás obeplují, potěší nás, ale brzy na ně zapomeneme. Jen reálný příběh, který člověka dojme, šokuje nebo dokonce zhnusí, je ten, co bude v našich srdcích žít dál. Každého z nás mohl potkat stejný osud. Zkuste se vtělit, pochopit, proč se lidé kolem chovají tak, jak se chovají. Vždy existuje důvod k našim činům, je jen na nás, jestli ty důvody chceme pochopit.

Věnováno těm, kteří toho jsou schopni.

Ef
Autor DenisaFF, 30.12.2010
Přečteno 258x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Super!! :) Určitě bych si to chtěla přečíst

15.01.2011 14:59:00 | Izzzi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel