Spřízněná duše- druhá šance
Anotace: Můj bože nevím proč, nevím jak, nevím vlastně skoro nic ale vím jedno, že jsem našel...
Můj bože
nevím proč, nevím jak, nevím vlastně skoro nic ale vím jedno, že jsem našel tu pravou lásku, našel jsem svoji spřízněnou duši a kvůli svým démonům jsem ji nechal odejít. Se svojí rebelskou povahou jsem bral vše na lehkou váhu, myslel jen na sebe a kašlal na všechny kolem sebe a nejhorší na tom je, že jsem kašlal i na člověka kterého nejvíc miluji...Nevážil jsem si jejího dobrého a obětavého srdce, viděl jsem na ní jen ty špatné vlastnosti a její chyby ale chyby máme přece všichni.
Náš vztah trval 4 roky od prvních polibků se přenesl do společného bydlení a všeho s tím spojeného. Nikdy nezapomenu na náš první nákup a první hádku :-) byly to nejlepší chvíle v mém životě.
Jak šel náš vztah přirozeně dál tak jako většina žen i tam moje začala čím dál víc chtít svůj domov a ne nějaký podnájem a hlavně tu nejkrásnější věc na světě a tou je dítě. Já se samozřejmě viděl někde úplně jinde, chtěl jsem cestovat, jezdit na motorce bavit se chlastat atd. Když pavla pochopila , že semnou nehne tak to bylo zcela jasné. Po pár týdnech vzájemného vyhýbání jsme se domluvily , že to dál nemá cenu a náš vztah jsme ukončily v dobrém. Místo milenců jsme byly najednou přátelé a já se po pár měsících odstěhoval.
Najednou jsem měl velké plány jak pojedu na druhý konec světa a bůh ví co všechno, dny spojené jen s alkoholem a drogami problémy se zákonem, změna práce no všechno abych zapoměl. Když jsem se jednou přistihl, že jediná věc co mi dělá dobře je chlast a antidepresiva, řekl jsem si co to kurva dělám !!!!
Pak jsem nevěděl co mám dělat, ale v tom přišla a znova mě zachránila. Místo myšlenek na smrt, teď myslím jen na ni. Osud nás dal zase dohromady a jsem ti bože ať jsi kdokoliv nesmírně vděčný za tuhle druhou šanci. Už se nebudu bát hypotéky ,dítěte prostě ničeho, jen chci aby byla šťastná. Její úsměv na tváři je ta nejhezčí věc na světě. Bože slibuju ti , že si jí budu vážit a budu ji podporovat ve všem co bude chtít a že jí splním její sen.Podruhé už to neposeru a nikdy ji neopustím budu s ní pořád i po smrti protože je to moje spřízněná duše.
Miluji tě Pavlo
Komentáře (0)