Z publika pod otevřenym nebem se ozývá potlesk. Na dvanáct set dlani bujare tleská. Pozoruji to z dálky. Dneska poprvé viděl jsem Rychle Sipy. Sledoval jejich sehratost, predvidavost a libivost. Parodicke provedení. Komedianti v pohybu. Za jejich očima je vyhybavost. Masový úspěch. Dlouholeta stálice. Geniální ztvárnění komiksového tvurce.
A tady vybiha má scéna. Libi se mi postava Rychlonozky, že má rudy přeliv a červenou barvu pritahujici a vyzařujici kreativní a sexuální energii. A je to obraceny živel Mirka Dušina. Při pohledu na tyto herce mne napadl interní plán. Investovat tvůrčí energii do jedna z pasáže z naší hry a rozvesti ji.
Celá petice je jako vyytrizenych a chová se vytrestene a nejapne jako na Lsd, a právě proto se mi líbil Rychlonozkuv sen, kde potká Vinetua a osvobodí jej a taky Old Shutterhunda, a s nim jede na koni. A pote jej zajmou a okolo Totemu uvazou zli apacove. To je všechno pusobive, ovšem ke štěstí mi v tom chybi hrává a neotrela obraznost.
Z tohoto hlediska se chystam převést Rychlonozkuv sen do klicive podoby samostatného příběhu. Byl by jak o dětství tak o alternativní verzi Rychlonozky, jež se dostane do paralelního vesmíru, kde fungují zvláštní principy a bizardni souvislosti. V tom je cela dřeň idejí. Převedu některé nápady z poznámky sem do koincidenci a draperii souvztaznosti.
Již dlouho prahnu po tom dat vnitřnímu tvurcimu životu formu, nespoutavat jej, odchovat jej a nechat jej klíčit, zahájit invazi a provést nalezite investice do psaní literárního scénáře inspirovanym právě hrou Slováckého divadla. Tato hra Rychlonozkuv sen je v mnoha ohledech vyjimecna jak vytvarnym tak obrazotvornym pojetím hry a herectví.
Scénáristická divadelní praxe. Tvoření nových realit ve vesmírném prostoru. Hra se bude jmenovat Rychlonožkův Sen a bude mít nesmlouvavě dlouhý podtitul 'Alias Trip za hranice známého vesmíru Aneb jak by to vypadalo kdyby si Rychlonožka dal osm ctverek buddhovi molekuly v srdci perly'
Tento podtitul odkazuje na psychedelickou zkušenost autora a její horizontální i vertikální linie a vrstvy mezi dimenzemi. Celé je to děsivě krásný trip, který je zasazený do obecného kulturního povědomí jako střep obrácený vzhůru nohama a zrcadlící neznámé oblasti duše. Měl by mít archetypální strukturu a být v něm různé reminiscence na pohlavní a drogový život autora.
Diagnósa:
Začnu u teoretického pozadí celého Tripu, u systematizované diagnózy svého světa a zlomených prostředků moci, emblémy dotýkající se budoucnosti a přítomnosti, použité hesla a slovní ekvilibristika, autora zajímá tok doby ve jménu sebestředné až solipsistické osobnosti, hlavní příznaky nemocí moderního člověka a jeho skryté psychické konstituce, abstraktní oblasti konkrétních sil určitých kvantových stavů a 'momentumů' točivosti uvnitř myslí všech v této chvíli a uvnitř příběhu. Hlas přítomnosti v rámci oblastní tvořivé dychotomie částic a ohýbajícího se světla. Osobnost a její restrukturaliza prostřednictvím transcendentní a numiózní obraznosti. Vykradený vesmír a jeho čeledi napříč myšlení o vesmíru a také jeho alternace vs. Vesmír jako mechanické rozpínavé fluidum a voidum jako živý systém s jeho manifestačním potenciálem a energií (energetickým apreaggiem)