A ten pravý je kde? - 4. díl
Anotace: Opět kratší díl... ale chce to čas, v té době jsem byla ještě nevyzrálá:-D
Sbírka:
A ten pravý je kde?
Dneska jsme si domluvili s JULKEM rande u hřiště, kde se leskl čerstvě napadaný sníh. Bylo to strašně romantické, protože já jsem romantik, ale bála jsem se, že takový týpek, jak Julian není, ale mýlila jsem se. A to je co říct. Přišel z jiné strany, než jsem ho vyhlížela a hodil po mně kuličkou. Když jsem se otočila, povalil mě na zem a ,,dělal“ jako, že mě chce nafutrovat. Trochu jsem se lekla, protože nepoužívám voděodolnou řasenku, ale… Pak mě na tom jemném sněhu a při padání velkých bílých vloček, krásně políbil. Bylo to opět nádherné. Byla jsem v sedmém nebi, že z takového frajírka se vyklubal, tak fajn kluk. Já se zamilovala!!!!!!!!!! Pomoc, já se zamilovala do toho magora..., do toho třídního magora. Pak mě pozval do nedaleké hospůdky a dali jsme si jeden drink se dvěma slámkami, na jeho účet. Pocucávali jsme ho společně. Bylo to hrozně zvláštní. Takové dospělácké. Takové neokoukané. Bylo to nejkrásnější odpoledne v mém životě. Pak jsem ho pozvala na zítra do pizzerie, do nedalekého města. I když je neděle a druhý den se jde do školy, mamka mi přestala nakazovat chodit spát v devět. Dovolila mi být s ním na večeři do jedenácti! Je to fakt super, jak moc se mamka změnila a jak jinak mně začala brát. Jako ženu.
Přečteno 499x
Tipy 6
Poslední tipující: Martíneček, Lavinie, Bíša
Komentáře (4)
Komentujících (3)