Nový život 15

Nový život 15

Anotace: omlouvám se za chyby...

Doběhnu domů a začnu se chystat na večer.Šatky mi perfektně sedí cítím se v nich.To je nejdůležitější.Připadám si hezká zase hezčá než jindy.Když se domaluju je to ještě lepší.Obvykle si připadám spíše šeredná ale sex s Ondrou jakoby mě vždycky měnil v někoho jiného.Je to krásný pocit je to jako droga co za několik hodin vyprchá.A vy co?Potřebujete to znovu a znovu.Když vycházím z bytu a zamykám dveře vyleze Marek.
,,Panebože tobě to sluší." Civí na mě s otevřenou pusou a kroutí hlavou.U téhle situace si vzpomenu na babičku.Ta to taky dělávala a říkala mi jak jsem čananá a že jsem jako ze žurnálu.Nikdy jsem moc neuměla přijímat komplimenty snad proto řeknu.
,,Dej pozor ať ti neuteče." Usměju se na kocoura co se právě velice líně přiloudal.
,,Ten?No vidiš taky se přišel na tu krásu podívat." Vezme kocoura do náruče a ten líně zívne.
,,Prosimtě tomu to je šumák.Radši koukej ať se pořádně vyspí chlupáč jeden zíve tak že mě málem sežral." Podrbu ho za uchem a Marek se nastaví taky.Vyprsknu smíchy ale on zvážní.
,,Tuhle chvíli jsem mu záviděl." Já zase pobaveně vyprsknu a zakroutim hlavou.
,,Dej mi vědět až dospěješ." Řeknu a lípnu mu pusu na tvář.Následně bez rozloučení a bez jedineho pohledu beru do zaječích.Před domem nahodím krok a popojdu pár metrů kde na mě bude čekat ten opruz.Po chvilce a na minutu přesně přijíždí.¨Nasednu do auta a lipne mi pusu.
,,Je ztebe kočka." Kývne uznale.Po cestě se snažím bavit spíše o práci.A celkem to vyjde až se mi zdá že csta utekla až nečekaně rychle.Do sálu vstoupíme a můj partner se chová jako lev salonů.Sál si prohlížím s obrovským zaujetím.Není moc velký za to jsou v něm obrovské křišťálové lustry.Blýskají se a světélkují jak kdybychom byli na předávání minimálně oscarů.To vše podtrhává červený koberec linoucí se po straně parketu.Muj kolega se zdraví s ostatními zatímco já si užasle prohlížím sál.Nahoře jsou malé balkonky bohatě architektonicky zdobené.
Jak to tak užasle pozoruji všimnu si něčích očí.Kouknu a muž asi stodevadesát cm vysoký tmavé černé vlasy a černé oči snědý v krvavě červené košili.Oči jakoby mě uhranuli.Topím se v nich a plácám.Dívá se dlouze v ruce drží skleničku.
,,Smím prosit?" Otáže se zamnou muj společník.
,,Jistě." Mile se usměju a jsem skvěle naladěna.Tančíme walz.Ve vysokém držení a po celé šíři parketu.Hlavu mám nastranu a volánky mé sukně do toho jen hrají.Jen ty uhlíkové oči.Cítím pořád jejich pohled.Skladba dohraje a já k těm očím zvednu pohled.
,,Výměna stráží." Ozve se vedle mne Ondry hlas.Pohled odvrátím.Tančíme ploužáček a je mi fajn.Cítím pohled jak neustává.
,,Kam furt koukáš?" Načape mě Ondra.
,,Po balkonech." Pohotově zalžu.
,,Aha." Řekne jakoby se nečeho dovtípil a když znovu zvednu hlavu k balkonu vidím tu mužnou postavu zády jak se baví s někým.Moc dobře na něj nevidim protože se právě při tanci otáčím zády.
,,Líbí se ti tu?" Optá se Ondra.
,,Jo moc." Řeknu a usměv mi hraje na rtech.Kudy to jde kradu pohled k tomu nahoře.Něco asi řeší neboť oba se zájmem máchají rukama a do toho přikyvují.
,,Jsi krásná." Složí mi Ondra kompliment.
,,Půjdem si sednout?" Navrhne a snad se kolem mě chtěl točit i po zbytek večera ale zase přijde ten opruz.
,,Smím tě pozvat na něco k pití?" Ozve se a nastavuje ruku pro moji.Ted ukážu kdo je tu na koni.Ruku vložím do jeho a s lehkostí motýla se zvednu.Poslední usměv na Ondru a ještě stihnu zahlédnout jeho podivně ustrašené oči.Pak hned oči putují na balkon.Není tam.Očima těkám po sále a nejradši bych po chlapoj s uhlíkovými oči vyhlásila pátrání.Musím asi vypadat dost zmateně když mě táhne za ruku a já se neustále otáčím a těkám očima.Čísi pohled mě donutí kouknout před sebe.Je ode mě ani ne metr neboť u baru je dost těsno.Se zájmem si mě prohlíží a je s nějakou partou chlapů opřený o zeď.Rty má akorát velké vpadají krásně hebce a sladce v očích jakoby mu hrál ďábel.Vypadá jako z jiné planety.Ruměncová kravata se snědou mužnou tváří to je něco nepopsatelného.Má v sobě i trochu exotiky a jeho každé gesto je neuvěřitelně sexy.O proti němu je i Ondra ošklivý.Co stačí jeden pohled.Dívá se tak krásně.Rysy v obličeji má takové ostré a hladké zároveň.Slovy se nedá popsat.Z jednoho pohledu jsem uplně na omdlení.
,,Promin musím ven není mi dobře." Pronesu a aniž bych čekala na kolegu vyjdu ven.Dožene mě a sundá si sako.
,,Vezmi si to bude ti zima."
,,To je dobrý děkuju." Odmítnu ale přesto mi své samo přehodí přes ramena.
,,Nemáš cigaretu?" Optám se rozklepaným hlasem.
,,Vezmi si v kapse jdu zatím dovnitř." Usměje se a jeho usměv po jeho odchodu zaparoduju pro sebe.Nedokážu ani říct proč je mi ten člověk tak protivný.Možná protože si buh ví proč myslí že vypadá jako James Bond.Vytáhnu cigarty samozřejmně te nejvyšší kvality zapálím si a poté vyfouknu první obláček kouře.Samozřejmně že nekouřím ale bohužel už se to nedalo vydržet.Ruce mě svrběli dotknout se byť jen jednou jedinkrát toho uhlíku.
Autor mexx, 18.04.2009
Přečteno 402x
Tipy 4
Poslední tipující: Lenullinka, Optimistick
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel