Zakázaná láska? (48 část)

Zakázaná láska? (48 část)

Anotace: Ach jo, takže poslední díl..doufám, že se vám bude líbit a moc děkuju všem, kteří mi dali tipy nebo komentáře :) opravdu moc díky..

Karel přijede neuvěřitelně rychle. Už na něj čekám s Radkem před letištěm a jen co zastaví před námi jeho auto, už mi Radek cpe do kufru můj kufr s taškou, zatím co já Tomáška dozadu.
„Radku, ještě jednou děkuju moc“ otočím se na něj.
„Neděkuj a jeď, ať to stihneš“ usměje se. „teď mi na ni dejte pozor vy“
„To spíš řekni jinému, pokud jede za ním“ řekne Karel a sedne si do auta.
„Zavolej mi, jak to dopadlo ano? Že pozdravuji Toma a hodně štěstí, ale teď opravdu jeď, abyste to všechno stihli“ naposledy mě pohladí. Naposledy obejmutí a pak už nastoupím do auta a jedu domů.
„Nevím jestli to stihneme..“ obává se Karel.
„Stihneme, musíme“ řeknu rozhodně a vytáhnu z kapse podruhé mobil, abych vytočila číslo jedné osoby, které mi teď jako jediná může pomoct, ovšem pokud mi telefon příjme a nezlobí se na mě.
„Co je?“ zeptá se naštvaně Kristýnka jen co mi vezme telefon.
„Ahoj zlatíčko, mám pro tebe jeden nelehký úkol“ řeknu.
„Co je? Něco jsi tu zapomněla?“ zajímá se stále naštvaně.
„Ne. Potřebuju, abys zdržela svatbu“ řeknu jen.
„Proč?“ zajímá se už jiným hláskem.
„Vracím se domů“ zašeptám.
„Já to věděla!! věděla jsem, že se vrátíš!!“ vykřikne mi do telefonu a já si ho musím i oddělat od ucha, abych náhodou neohluchla.
„Uděláš to pro mě? Nějak to zdrž, je mi jedno jak, všechno beru na sebe“ řeknu smířeně.
„Opravdu všechno?“ zajímá se tajemně.
„Všechno, co uděláš, je na mě,“ přikývnu.
„Máš to mít“ slíbí mi „jo Adélko? Jsem ráda, že se vracíš, věděla jsem, že bys neodjela od Toma.“ řekne a s tímhle mi ukončí hovor.

„Myslíš si, že to stihneme a že Kristýnka něco udělá?“ obávám se, když je skoro šest hodin.
„Neznáš Kristýnku, ona udělá všechno, co po ni chceš a za chvilku budeme doma, neboj, všechno stihneme“ ujistí mě Karel.
„Myslíš, že dělám dobře?“
„Určitě, Tom tě miluje a ty jeho, patříte k sobě“ ujistí mě.
„Bojím se, že to nestihneme“ řeknu s obavou. Ještě nám zbývá docela dost kilometrů domů, ale Karel jede docela rychle, takže snad je tu malá šance na stihnutí. Najednou se mi rozzezvoní mobil a já ho hned vytáhnu z kapse. Kristýnka.
„Copak se děje?“ zajímám se s obavou.
„Budete doma tak do deseti minut?“ zajímá se, hned se zeptám Karla, který jen přikývne.
„Taťka říká, že ano. Proč?“ zajímám se.
„Dávám vám deset minut, jinak je to někde, honem“ popožene nás a zase mi ukončí hovor. Všechno řeknu Karlovi, který se hned rozjede rychleji a já mám docela strach, že se snad nabouráme, tak ho začnu mírnit.
„Za chvilku jsme tam“ oddychne si, když sjedeme z dálnice. Uf, odtud je to jen pár kilometrů a pak konečně domů..
Kristýnka nám sice dala deset minut, ale těch deset minut jedeme po dálnici a teď je to už dvacet, takže je mi jasné, že jedeme pozdě, ale i tak nic neřeknu a jen v neklidu sedím vzadu a dívám se na svého spícího syna, který vůbec neví, co se děje. Naštěstí..
„Nejedeme pozdě?“ strachuju se, když vjedeme do města.
„Ne, určitě ne, tohle stihneme“ trvá na svém Karel a já se jen modlím, aby měl pravdu.
Za pár minutek se už ocitáme před domem. Celá svatba se koná na druhé straně domečku, takže si nás zatím nikdo nevšiml, nejspíš už tam všichni jsou. Karel zaparkuje před domem a vyběhne ven. Opatrně vezmu sedačku s Tomáškem a oba se rozběhneme tam, kde se koná celá ta sláva.
„Zvládneš to?“ zajímá se Karel, když se přiblížíme. Jen přikývnu a on se hned vydá k mamce, která sedí v první řade. Ti dva už stojí v altánku, drží se za ruce a farář na ně mluví. Angela vypadá v šatech nádherně, jako pravá princezna, zatím co Tomovi ten oblek šíleně sluší, tak oproti ní vypadá přešle.
Vidím, jak se Karel nakloní k mamce, které něco pošeptá a ta se hned otočí po mě a když mě spatří, na tváři se ji objeví úsměv, stejně jako Kristýnce, která si mě všimne chvilku po ní. Šťastně na mě zamává a ukáže palec nahoru.
„Ptám se vás slečno Angelo, berete si zde přítomného Tomáše?“ ptá se právě farář a já se smutně zadívám na ty dva. Přišli jsme pozdě. Teď řekne ano, on taky, bude první manželský polibek..všechno je na nic..
Jenže pak se stane něco co nepochopím ještě dlouho. Najednou se Angela podívá mým směrem, na tváři se ji objeví úsměv od ucha k uchu a takhle celá rozjařená se obrátí k Tomovi, aby řekla svou odpověď..
„Ne“ zazní z jejich úst a všichni na ni zůstanou zírat s otevřenou pusou. Nejvíc asi Tomáš, který hned zvedne hlavu a se zmateným pohledem se na ni zadívá.
„Nemůžu si tě vzít, protože vím, že miluješ jinou. Tu, která právě stojí támhle“ kývne směrem ke mně „a čeká na tebe, aby jste konečně byli šťastní“ Hned na sobě najednou cítím všech pohledy. Tomáš se na mě zadívá jako na přelud, zatím co Kristýnka se hned ke mně rozběhne, vezme mi sedačku s Tomáškem a odstoupí na stranu.
„Adélko...“zašeptá a já se na něj jen usměju.
„Máš právo být šťastný, tak běž za svým štěstím, támhle na tebe čeká. Nenechej ho odejít,“ slyším Angelu říkat.
„Děkuju, děkuju moc“ řekne Tomáš a pevně ji obejme.
„Utíkej za ní,“ zasměje se Angela a Tomáš ji hned poslechne. Pustí ji a rozběhne se ke mně. Bez vyzvání se rozběhnu za ním, s očima plných slz, které se mi tam najednou objevili a za chvilku už mě Tomáš pevně svírá v náručí.
„Panebože..“zašeptá jen a pevně mě k sobě přitiskne. Zvedne mě nad zem a pořádně se semnou zatočí dokola a já se jen začnu smát, zatím co ostatní vstávají a začnou tleskat.
„Nezdáš se mi?“ zeptá se a postaví mě na zem. „proč jsi se vrátila?“
„To tvůj a Angelin dopis, a taky Radek vlastně“ usměju se na něj.
„Angeli dopis?“ nechápe a zadívá se na ni. Ta jen pokrčí rameny a usměje se na nás. Tom se hned otočí ke mně a já se na něj usměju taky.
„Miluju tě“ zašeptá.
„A já tebe“ Konečně se ke mně nakloní a konečně mě políbí. Konečně po tolika měsících, konečně..
„Už nikdy tě nenechám odejít, už nikdy, ani tebe, ani našeho syna. Nikdy, teď už se mě nezbavíš“ usměje se a já místo odpovědi, ho znovu políbím.
Autor Veručka, 12.10.2009
Přečteno 1052x
Tipy 32
Poslední tipující: Dolcezza, Leňula, Coriwen, Šárinka, Pešulka, Lenullinka, Ledová víla, Majda 006, sendy19, Andííí, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Díky, že to nakonec dopadlo tak, jak jsem čekala :) Rozbrečela jsi mě, což v mém depkoidním stavu není uplně ideální, ale romanťáky já miluju. Jinak to bylo dost podobné knížkám od Lenky Lanczové, kterou fakt žeru. Takže jen tak dál...

12.10.2009 23:50:00 | Mademoiselle Drea

líbí

Jo a ten konec s happy endem se povedl. Já ani snad nečekala, že by to mohlo dopadnout nejak jinak (no, spíš jsem jako ostatní doufala že to takhle dopadne).

12.10.2009 22:40:00 | sendy19

líbí

Vážně se ti to povedlo. :) No, ono tu už bylo skoro všechno řečeno... Souhlasím se všemi komentíky a jen chci dodat, že si vážně moooc dobrá spisovatelka, protože tohle dílko se ti opravdu povedlo. :))

12.10.2009 22:37:00 | sendy19

líbí

Jo a ... určitě chci další!

12.10.2009 22:32:00 | Tea F.

líbí

Mno... jak už tu padlo, je to jako z romantického filmu. Mě osobně to vždycky bere na začátku až k té osudné zápletce (která tam je prostě vždycky, jinak by to nebylo romantické:) a konec je spíš takový dodatek. Čekám ho, je to jen ujištění pro strachem napjaté uslzené divačky. Po dokoukání se mi klišé lepí na víčka, ale pokud by tam nebyl, byla bych zklamaná...

Ta scénka se svatbou byla otřesná. Romantické nemusí se rovnat okoukané... Spoléhala jsi na to, že všichni dojetím brečíme (a taky že jo=)) a že netrpělivě chceme štastný konec (a taky že jo =)). Tak si ho tam plácla. Bez respektu ke zbytku povídky.

Nebudu nic dál říkat. Mně zaujala první část, za to máš můj obdiv, bylo to jiné. JINÉ! Nechtěla jsem tu nic číst, ale tohle jsem četla. Zajímalo mě to a i když tam byly gramatické nedostatky (ne jen pravopisné chyby, ale občas se tam vloudila i nesmyslná věta, zpřeházená slova... samé nepodstatné věci, protože to se dá kdykoli opravit=)), i když se tam občas vloudilo nerealistické chování, kousíček, co jsem tam nechtěla, bylo to hodně hodně dobré!! A hlavně, tohle si budu pamatovat. Je to takové to:" jo TENHLE jsem kdysi četla". Ten konec mi nesedl, ale sama přiznávám, že to nebylo ani tak tím konkrétním koncem (i když i ten mi nestačil). Každý by byl nedokonalý... A pokud chceme onen happyend (jako že chceme=)), tak za něj tedy dík. ;-)

12.10.2009 22:26:00 | Tea F.

líbí

Krásný..nemám co dodat...těšila jsem se každý den na další a další díl...některé díly mě i rozbrečely...a je to dobře :)

12.10.2009 21:27:00 | Andííí

líbí

Paráda:o))Moc hezký:oú nejezčí z tvýh děl.Všechny byla hezký,ale vždycky tam něco chybělo nebo to nebylo úplně dořešený,ale tohle bylo super.Bude se mi tom každoděnním čtení stýskat:o(

12.10.2009 20:07:00 | ajamaja2

líbí

To je jako z romantickýho filmu...happy end a napínavý povídání...Příjemně se to četlo, chybek jsi měla minimum nebo jsem si jich aspoň nevšimla...takové příjemné čtení po večerech,i když to není úplně můj šálek kávy, ač jsem něco na stejný žánr taky napsala a zde publikovala...:D Hodně štěstí s dalším příběhem

12.10.2009 19:22:00 | Tempaire

líbí

Skvělý ! Dokonalý! Už se těším na další tvoje dílko :)

12.10.2009 19:19:00 | Luisiana

líbí

Naprosto nemam co vytknout!!! Ten děj je dokonalej...

12.10.2009 19:00:00 | Coriwen

líbí

moc pěkný románek...fakt mě to bavilo každodenně číst:o) jen tak dál

12.10.2009 18:59:00 | Optimistick

líbí

Taky se mi to moc líbilo, doufám že bude další dílko, na které se budu moct každej den ve škole těšit :-D

12.10.2009 18:51:00 | Princezna.Smutněnka

líbí

Dokonalost sama, děkuji za tuhle krásnou povídku, jsi vážně dobrá spisovatelka. Těším se na další povídku, která bude zajisté tak povedená, jak tahle... :-D

12.10.2009 18:33:00 | Anup

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel