Jen trocha magie to nemuže uškodit ...

Jen trocha magie to nemuže uškodit ...

Anotace: Měla jsem prostě nálůadu tak jsem sepsala takové malé romantické dílko ...doufam že se bude líbit pište prosím komentáře ..děkuji Láska muže zabíjet ..stejně jako magie a dary které se neumí využít.

Bylo mi už patnáct let ale kdesi cv duši a v srdci jsem byla pořát ještě malá holčička ,proto jsem se tak i chovala i když jsem už vypadala jako slečna na vdávání jak mi všichni v naší vesnici říkali již dva roky...Já jsem si nikdy nevšímala toho co mi říkají ,žila jsem v jakém si mém světě plném kouzel a jiných fantasy věcí ..Na které již dávno lidé zapoměli a ty co veděli že exsistují s nimi nehctěli nic mít protože ten kdo znal magi byl prý prokletý a taky ženy co se věnovali magi a nebo se podobali čarodejnici končili na hranici v plamenech a tak lidé raději nedávali na jevo své názory na magi .. Alke já veděla dobře že magi exsistuje a také jsem již od malička viděla to že jsem jiná než ostatní lidé a děti ,zatím co oni si hráli s panenkama a nebo se dřevěnýma koníčkama.Já raději chodila na hřbitov a pozorovala pohřbi a nebo trhala bylinky ..Lidé si o mě mysleli že jsem blázen ..Ale já jsem veděl že jsem uplně normální a taky jsem veděla že jednou chci být velkou čarodějnicí a nechci se skrývat tak jako to bylo po staletí u jiných čarodějek .

Tak tedy když jsem měla patnácté narozeniny tak jsem se krásně oblékla na svoji oslavu a k narozeninám jsem si přála aby se oběvil někdo kdo mě bude učit magi a chápat to co chci a co si myslím.Protože moji rodičové mě ani trochu nechápali mysleli jsi že jsem nemocná psychycky ,byla jsem vždycky bledá a měla jsem černé vlasy a modré oči ,no prostě jsem vypadala tak neliudsky ,tropchu jako upír z nějaké knížky ..A taky jsem byla náměsíčná a jednou v noci když jsem si to zase ve spánku štrádovala na hřbitov tak nevím proč ani jak se to stalo ale měla jsem ruce od krve a ráno když jsem se probudila doma v našem malém domečku v postýlce tak jsem měla krvavé ruce a vnich jsem svírala dýku ..Neveděla jsem co se stalo ani jak se to stalo ale od té doby se se mnou děli divné věci i v mém okolí .Začínali se strácet lidé a naší vesnici zaplavil strach a lidé se mě začali bát protože si mysleli že jsem to udělala já ..Ale já jsem neveděla jestli jsem to opravdu udělala ale myslím si že ne ...Ale do dnes nevím co se na tom hřbitově opravdu stalo od kud jsem měla tu dýku ,snad jsem si to jen vysněla ...

Po mé narozeninové oslůavě jsem se střelbitě vydala ven abych se vyhla svím příbuzným které jsem nesnášela dělali na mě cukrdlata ale já veděla že mě nesnáší ,protože když mě jendou hlídali když jsem byla malá a rodiče jeli do města tak jsem omilem rozbyla talířek mé tety Megi a ona mě za to pak stloukla. Když jsem došla na hřbitov tak tak jsem tam našla čerstvě vykopaný hrob ,bez kříže nahlédla jsem do něho ale nikdo uvnitř neležel a rakev byla oitevřená ,vypadalo to skoro jako ze staržch knih ,už jsem čekala někde nějaké stvoření z knihy rozhlížela jsem se kolem sebe ,dokonce jsem dostala strach ...Ale nikde nic tak jsem si sedla jentak do trávy a koukala na vránu sedící na hrobu o podál . Když v tom najednou se za mnou ozval hlas tak příjemný sladký a přesto neznámí ..promluvil na mě ..
Wendeto ....!! Řekl mé jméno a vyslovil ho tak pečilivě jako by to byla nějaká vzácnost ..Otočila jsem se za hlasem stál tam mladík v dlouhém černém plášti s černýmio vlasy a zelenýma očima ,v ruce svíral hul ,vypadal přesně jako s povestí a pohádek o mágach ,trochu jsem se vyděsila a začala jsem ustupovat ...

Hlas na mě znovu prmluvil
"""neboj se Wendeto ..
Kdo jste a co po mě chcete a jak výte že se tak jmenuji ????
"""není duležité kdo jsem ,ale přesto ti odpovím jsem ten kým chceš abych byl ...
Neveřila jsem svím očím ani uším spplnilo se mi přání on tu byl byl jen pro mě bude mě učit ,budu čarodějka tak jak jsem chtěla ..
"""Děkuji ..děkuji za to všechno ...Naučíš mě magi???
""Naučím tě vše co budeš chtít Wendy ...
Prozrat mi čím za tohle zaplatím ,co za tohle musím dát a jak ti mám říkat pane???

""Fajn říkej mi Devil zaplatíš tím co v tobě koluje je to mocné a nedá se bez toho žít ...
""Dobře Devile dá ti vše co si budeš přát jen mě nauč magi ,ke mi jedno od kud jsi a i kdo jsi jen mě to nauč prosím ,zaplatím za to vším co mám..
Devil se jen pousměje a zamlumlá si pro sebe neslyšně""ano to skutečně zaplatíš""tak tedy poklekni předemnou a zavři oči ..Přiloží jí ruce na čalo trochu to zaštípe a pak se jí na čele oběví jaká si značka ,nebo simbol ...
Ted zkus něco co sis přála umět v magi ,přikáže jí Devil ..
Udělám co řekne zkusím vyčarovat okamžik který se stal tenkrát na tom hřbitově abych pochopila co se stalo ..
Najednou mám ten den před sebou hřbitov hroby a kříže kolem sebe ,to ticho .Ve tmě stojím jen já a předemnou leží nehybné tělo ,jdu k němu blíž klouknu se na něj prohlédnu si ho a na jednou z hruoz zjistím že je to Devil muj učitel..
Chci se vrátit do doby kde jsem byla ještě před pár minutami ale zjistím že jsem odporný vrach ,vždyt já jsem se do něho zamilovala a on mi sebral mé srdce byla jsem bez citná a to že jsem ho zabila aby ho nemohla mít jiná bylo od mě opravdu osbecké ....Devile !!!!vrat se má lásko prosím ..lehnu si do postele brečim slzy tečou proudem !!
A krev mi stéká po rukou ,už chápu čím jsem zaplatila nebyla to moje krev ale jeho a za hloupost se hold platí ..Chci do pekla nebo mi vrate Devila ..Ach neměla jsem ani možnost poznat svou lásku ,třeba bychom s polu byli na věky ..Smutek a bolest zavládne ve mě ..
Přeju si aby to bylo jen sen ale není ještě ted cítim jeho krev na rukou,tu dýku jsem zakopala do toho hrobu hluboko do hlíny ale bolset zustala ,co bych dala jen za jeden jeho polibek za jediný polibek ....
Svírá mě to ale žiju dál dělám jako kdyby se nic nestalo ..jen v noci sedím bezesně na posteli a pláču a pak se to stalo ve dne mích šestnáctých narozenin se předemnou oběvila postava v dlouhém černém plášti a řekla mi zaplat svuj dluh ...Zaplatila jsem a ráýda nechala jsem se zabodnout dýkou horká krewv tekla proudem po posteli a po místnosti .ale byla jsem štastná zabodl mě on Devil ..
Jsme si kvit .to mi řekl a pak mě políbil polibkem u kterého bych nechtěla aby nikdy skončil ,ale on musel skončit já umírám,to jsem si pozdě uvědomila opouštím ho a on mě ..Zbohem ,ještě poslední polibek a pak je konec..
Ted chápu žádná magie nenahradí magi lásky ...

Ach jak to bolí že to tak muselo skončit ani jsem jí nestačil poznat a přesto jsem jí miloval ,Magi byla pro mě vší i když jsem jí zabil ona nepohopila že jsem jí chtěl jen zachránit,no co jsem měl dělat jsem přece anděl a ty mají pomáhat ..Smích a pak se mi dýka zabpoří do křídel ...To bylo za matku..tohle jsem netušil že měla dceru ..smích ustane a pak je konec ..


pište prosím komentáře aybch veděla zda pokračovat
Autor Kadaj, 11.09.2010
Přečteno 401x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, souhlasím. Skutečně se mi nechce všechny ty chyby opravovat, vezmi si příklad z předešlých komentářů a něco s tím udělej, prosím.

15.09.2010 19:58:00 | Princezna.Smutněnka

Opravdu ti je 16? Jestli ano, tak to jsi jediná z lidí, které znám, která v tomto věku nadělá tolik chyb v jediné větě. Myslela jsem, že to ani není možné. Příběh byl velmi slabý, řekla bych. A v čem bys pokračovala, když není o čem?

12.09.2010 22:54:00 | Nelčik

...raději ne, prosím :D

12.09.2010 19:55:00 | KORKI

Pravda chyb a překlepů ...ale my víme proč :-) takže pravopis raději nekomentovat :-) příběh pravda trochu slabší ale na začátečníka ne špatné :-)

12.09.2010 15:32:00 | dark evelyn

Nevím, jestli má cenu pokračovat. Hlavní hrdinku si stihla nechat zabít. Když už něco napíšeš, přečti si to po sobě, abys věděla, jestli to dává smysl! A ty hrubky...chápu, každý neovládáme pravopis, ale tohle je extrém.

12.09.2010 10:29:00 | nerozhodná holka v mezidobí bez majáku

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí