Dominik a Sina IX.

Dominik a Sina IX.

Anotace: Střídavé vyprávění o Sině a Dominikovi..

No to teda bylo něco! Prostě se mě jen tak zeptá, jestli si může někoho přivést. Nejradši bych celý mejdan odvolal. Ale připadal bych si jako debil, kdybych dva dny předem všechno odřekl. A co bych uvedl jako důvod? Sina chce, bohužel, přijít s přítelem.. Senzace! A já mega trotl jsem si dělal naděje jen proto, že se mnou jednou mile promluvila.
No jo, už jsem se s tím smířil. Ať si ho přivede. Kvůli takové prkotině si přece nenechám zkazit mejdan.

Je sobota večer, krátce po osmé. Skoro všichni hosté už dorazili. Ve sklepě nasvětleném modrými a červenými světly se potlouká asi dvacet lidí. Pozval jsem skoro půlku třídy, někteří přišli se svými přítelkyněmi nebo příteli, u některých to není jasné.
Sinu tu ještě není. Většina se pěkně rozjela. Tamhle je tlustá Jenny, která se nezdá mít se svými odhadem sedmdesáti kily žádný problém. Má na sobě černé džíny a k nim lesklý svetr. Cpe se chipsy. Stojí přímo u stolu s občerstvením a pitím. Většina návštěvníků donesla něco k jídlu: těstovinové a jiné saláty, obložené chlebíčky, zákusky a něco na chroupání. Pití jsem obstaral já s Tomem - kolu, minerálku, džusy a Red Bulla.
Těsně vedle Jenny stojí druhý outsider třídy, malý Mike. Je pozoruhodný tím, že se pořád potí jako kůň a má strašně moc uhrů. Oba vypadají rozrušeně, pravděpodobně se budou celý večer držet pospolu, protože tak jim nehrozí, že by je někdo odmítl.
Zrovna přišla Angie. Má pekelně krátkou, zářivě červenou minisukni a kozačky na klínu. Já stojím s Tomem u baru a dívám se, jestli všichni mají všeho dostatek. Angie se zastaví uprostřed špalíru kluků a holek, kteří visí na jejích nápadně našmínkovaných rtech, a mým směrem hlasitě pronese: "Je tu jen pití pro děti nebo jste někam schovali alkohol?" "Tamhle je basa piva." Ukážu směrem do chodbičky k vedlejší místnosti.
"Kde?! Nic nevidím.."
"Pojď, ukážu ti to."
Angie se odpoutá od skupiny a jde ke mně. Doprovázím ji k chodbičce. Přestože má na nohách boty s podpatky, je stejně vysoká jako já. Má na sobě živůtek bez rukávů s úzkými ramínky, který ukazuje spousty kůže na břiše a prsou. A na nahé levé paži má nahoře stříbrného hada. Stoupne si těsně vedle mě.
"No, tak copak mi chceš ukázat..?"
"Á..pivo je tady dole. Je tu chladněji, proto.."
Vytáhnu jedno pivo z basy, která stojí přede dveřmi k vedlejší místnosti, a podám jí ho. "Prosím."
"Díky, jsi poklad. A copak se skrývá za těmi dveřmi?"
Dříve, než tomu mohu zabránit, pootevře dveře do vedlejší místnosti. "Aha, tady jsou ty správné věci, chápu.." Spiklenecky se ušklíbne a dveře zavře. V téhle místnosti stojí regál na víno, staré sklenky a pár lahví tvrdého alkoholu. Nejradši bych dveře okamžitě zamknul, ale připadám si hrozně hloupě.
"Bill tu ještě není?" ptá se Angie.
"Ne, ten nepřichází nikdy dřív než v deset," řeknu.
"Jakto?"
"Netuším. To je jeho způsob."
Je to tak. Na večerních sešlostech se Bill nikdy neobjeví dříve než v deset. Pořád z toho dělá ukrutné tajemství. Možná se schází s nějakými ženskými. No, to je jedno, vracíme se. Tom právě pustil žhavý rock. Dva, tři páry už tančí. Nebo lépe řečeno, pět nebo šest lidí si tančí samo pro sebe. Zbytek postává okolo a okukuje.
Nahoře u domovních dveří se ozve zvonek. Vyběhnu schody nahoru a otevřu. Stojí tam Katrin a Sina.
"Zdar, Dominiku," pozdraví Katrin a podává mi velkou skleněnou mísu přikrytou alobalem. "To je od nás dvou, je to salát."
Rozhlédnu se kolem, jestli přišel ještě někdo další. Sina si mého pohledu všimne.
"Ty, sorry, že jdeme tak pozdě..Můj přítel přece jen nepřijde," řekne.
Co? Jak? Kde? Chvilku jsem úplně perplex. Pak řeknu, protože mě nic lepšího nenapadne: "To nevadí, jsem tu přece já."
Sina se na mě mlčky podívá, pak najednou Katrin vyprskne. No, alespoň jí přišla má odpověď vtipná.
"Jo..ehm, pojďte dál," řeknu, "tamhle si můžete sundat svetry." Zavřu dveře a ony jdou k šatně a odloží si. Spěchám k nim, protože bych rád pomohl Sině při svlékání, ale nejde to, protože držet tu hloupou mísu.
A pak se ke mně Sina otočí a mírně nejistě se na mě podívá.
Autor Angelly, 17.05.2011
Přečteno 279x
Tipy 3
Poslední tipující: Lenullinka, Vernikles
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí