Nebezpečné známosti 2 - Kapitola třicátá! A poslední!

Nebezpečné známosti 2 - Kapitola třicátá! A poslední!

Anotace: No tak jo, mínila jsem to sem dát až za týden, ale udělám to trochu jinak :D Dopsáno, uloženo, založeno! Snad se budu líbit a byla bych Vám moc vděčná za Vaše názory celkové i k této kapitole! Přeji hezké čtení! ;)

Nebezpečné známosti 2
Kapitola třicátá a taky poslední – It wasn´t love on the first sight




„Vezmi mě domů Jamesone.“ utrousím a držím se, abych se histericky nerozbrečela. Chytne mě pevně za ruku a odvleče od toho davu zvědavých a divně koukajících lidí. Ještě uslyším, jak Silar křičí mé jméno a taky prosbu, abych mu odpustila, avšak já mu jen ukáži své prchající záda. Jakmile se za námi zavřou výtahové dveře, kleknu si a vydýchávám tvrdou realitu a skutečnost. To snad už ani nemůže být pravda! Vše už mělo být v pořádku! Na to špatné jsem chtěla zapomenout a další špatné vyšlo na jevo a že zrovna Silar! Sakra!
„Amber, pojď ke mně.“ utrousí smířlivě Jameson a vyzvedne mě na nohy. Ukryji se v jeho objetí a mám chuť něco rozmlátit.

ZBYTEK NAJDETE NA MÝCH STRÁNKÁCH :P > http://theklanystories.blog.cz/1207/30-kapitola-it-wasn-t-love-on-the-first-sight
Autor Klaný, 22.07.2012
Přečteno 472x
Tipy 12
Poslední tipující: Anne Leyyd, Poeticka, kuklicka, Duše zmítaná bouří reality, Bernadette
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Takže konec… hm, bude mi to chybět :) Ale abych to tak nějak celkově zhodnotila, což dělám u každého rozsáhlejšího díla – příběh originální, nečekané a překvapivé zvraty, sympatické postavy, humor nechyběl, stejně jako akce, napětí, romantika… Celkově se mi to opravdu líbilo, i když nemůžu říct, že bych se třeba s Amber identifikovala ve všem, co udělala nebo tak… ale každý je jiný, takže to beru takhle ;)

Co se týče konce – to, že je s Jamesonem je opravdu lepší, protože to co ten debil Silar udělal, neskutečné! Hrůza!

Napsala jsi to moc hezky, ne nějaký slaďák, že najednou se stal zázrak a Jameson s Amber měli kupu dětí. Jasně, i to se může stát, ale myslím, že do tohoto příběhu ta reálnost byla více vyhovující.

Ta obálka časopisu – pěkná práce, povedlo se ti to ;) Aaron a Rachel – takových vztahů kdyby bylo víc. Jen mě trošku mrzelo, že v této druhé části jsi tam toho Aarona tolik nedala, protože mě upřímně v první sezóně bavily ty jeho rozhovory s Amber, bylo to takové typické sourozenecké… ;)

No, takže tohle skončilo ale jsem zvědavá na další tvé literární postavy a počiny! Všimla jsem si, že jako jednoho z dalších svých vizuálních představitelů máš mého oblíbence Chrise Hemswortha, tak jsem zvědavá, jakou roli jsi mu přiřkla. Pevně doufám, že nějakou kladnou :)

Piš dál a trošku zapracuj na té gramatice a stylistice a bude to úúúúúúplně supéééér ;)

Jsem ráda, že jsem si to mohla přečíst a fakt se těším na další ;)

09.01.2013 22:23:12 | Anne Leyyd

líbí

Anne...opravdu ti děkuji, za tvou čas i odhodlání, že ses pustila do mého spisovatelského života :) Jsem ti za to opravdu vděčná.

Já s Amber, v kolika případech, též nesouhlasila a udělala jsem to schválně. Nechtěla jsem řídit postavy dle mého posudku a názorů, to by nebylo ono. Každý člověk je jiný a to jsou i mé postavy :) A taky každý udělá chyby, než najde to své - třeba štěstí a lásku :)

Jsem ráda, že jsi mi schválila i můj konec. Byla to prostě realita a ne nějaká červená knihovna a fikce dohromady :)

Když jsem včera čekala, na tvůj poslední komentář večer :D Tak jsem si sama přečetla asi po milion kráté poslední díl a když jsem viděla ten plakát, chtělo se mi hanbou propadnout. Vždyť je hrozný! :D

Na gramatice a stylistice zapracuji, to si piš! Ale já si vždy dílka opravuji až po nějaké době, protože když sem šoupnu něco, opravím to hned, pže Liter opraví nějaké chyby, ale ty vedlejší už neopraví. Tak se k tomu vrátím až později, jelikož ihned po napsání to třeba nevidím :)

Ještě jednou, díky moc!

10.01.2013 10:30:42 | Klaný

líbí

Nemáš zač děkovat, opravdu mě to bavilo ;)
Však já to tak taky beru. Sama taky dávám postavám udělat něco, co bych sama určitě neudělala atd… Jen když si něco čtu, tak se do těch postav vžívám, (tady do Amber) takže to bylo zhodnocení jen čistě z mého pocitového pohledu ;)

To jsi na tom stejně jako já :D Když vím, že zrovna v tuhle chvíli si někdo čte něco ode mě, tak to čtu taky a zkouším si představovat, jak na něj to a to působí :D A velmi kriticky hodnotím, co jsem to tam napsala a taky najednou vidím ty překlepy, kterých jsem si třeba nevšimla :D
Ale prosím tě! Není to hrozný plakát ;) Náhodou dobrý, a pokud budeš chtít a nejsi s tím sama spokojená, tak to vždycky můžeš předělat ne? ;) Výhoda netu ;)

11.01.2013 14:44:15 | Anne Leyyd

líbí

To máš pravdu teda! :D

11.01.2013 16:59:01 | Klaný

líbí

No, fuj to jsem se lekla, že to je takový pidi-díl. Mě děsíš :D

09.01.2013 21:53:09 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel