Promyšlená záměna partnerů 3
Vlasy větrem ovívané ji sklouzly na záda a na ramenech byly známky husí kůže.Párkrát mrkla do přítmí a snažila se zjistit, jestli má po ruce něco,do čeho by se aspon zlehka schovala.Kožený interiér jí zlehka studil do stehen i do zad. Tady, ozvalo se zepředu zastřeným hlasem a malým oknem se protáhla čísi ruka,která svírala sako černé jako noc. Jakoby ji snad četl myšlenky. Bez váhání ho přijala, přehodila letmo přes sebe a upoutala pohled dopředu na neznámého řídícího. Neměla vůbec pojem o tom, kam a s kým jede, ale momentálně byla její zvědavost mnohem větší než strach a tak pouze seděla, a v hlavě jí probíhaly různé domněnky a představy o tom, co se bude v příštích několika hodinách dít.
Najednou ucítila jak zafungovaly brzdy, auto zastavilo a o chvilku později jí řídící přišel otevřít.Vyhoupla ležérně obě nohy naráz a pomalu, nejistě se vyhoupla ze sedadla. Rozhlédla se kolem, ale její řidič byl v nedohlednu. Myslela si, že si šel opět zabrat své místo za volantem, tak se rozhodla ho překvapit, ale v tomto činu ji zabránilo cosi na příjezdové cestě, u které vystoupila. Štěrk lemovaly levandulově narůžovělé lístky růže. Uchvátilo jí to. Vydala se po cestě napříč růžové, aniž by si víc vzpoměla na neznámého se sakem.
Přečteno 549x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
Komentáře (0)